امام جمعه اهرم: کار ترامپ یک نوع عصبانیت در برابر شکست های اخیرا امریکاییها است

  • توسط
  • آذر ۱۸, ۱۳۹۶
  • دیدگاه غیر فعال شده است

حجت الاسلام والمسلمین عیسی راستگو امام جمعه اهرم در خطبه های  این هفته نماز جمعه اهرم ضمن تسلیت درگذشت اولین  امام جمعه اهرم حجت الاسلام والمسلین مطهری اظهارداشت: در اوائل پیروزی  انقلاب حجت الاسلام والمسلمین بعنوان اولین امام جمعه اهرم معرفی شد وچند سالی در این شهر نماز جمعه برگزار کردند.

امام جمعه اهرم از برگزاری مجلس بزرگ داشت این مرحوم در شهر اهرم خبر داد واز مردم درخواست نمود تا در این مجلس ختم شرکت نمایند.

وی افزوود: در راستای ایجاد امنیت و همکاری با نیروی انتظامی که حافظان  نظم و امنیت می باشند در شهر ها و روستاهای  شهرستان یکی از طرحهایی که مردم  هم درخواست داشتند که بسیج هم با نیروی انتظامی در حفظ امنیت وآرامش مردم سهیم باشد حضورگشت زنی شبانه بسیجیان در دستور کارقرار گرفت وبه سازمان بسیج مستضعفان پیشنهاد داده شد وطرحی توسط سازمان بسیج مستضعفان با نام گشت زنی محوریت بسیج برای اولین بار گفتن دراستان بوشهراجرا گرددکه امیدواریم این طرح در شهرستان تنگستان هم اجرا گردد.

راستگوخاطر نشان کرد :امیدواریم مردم همکاری خوبی در کناری نیروهای انتظامی که زحمت می کشند و برداران  بسیج نیز طرح گشت زنی در شهر ها و روستاهای شهرستان آغاز خواهند کرد با توجه به فصل زمستان که متاسفانه در این زمان موضوع سرقت احشام بیشتر در روستاها د اریم انشاء الله برادران بسیج در قالب گشت زنی در روستاها خدمت نمایند .

امام جمعه اهرم با اشاره به تصمیم رئیس جمهورآمریکا مبنی بر انتقال سفارت امریکا از تلاویو به بیت المقدس عنوان داشت:دستور رئیس جمهوری امریکا درخصوص انتقال سفارت این رژیم از تلاویو به بیمت المقدس و اینکه امریکاییها تلاویو را پایتخت رژیم  صهیونیستی اشغالی نمی دانند و بیت المقدس را پایتخت این رژیم می دانند که یکی از توهین هایی است که ترامپ رئیس جمهور امریکا به جهان اسلام کرده و موجب برانگیخته شدن حساسیت  جهان اسلام شده است .

وی ادامه داد:موضوعی که مقام معظم رهبری بیان داشتند نشانه عجزامریکاییها وناتوانی رژیم صهیونیستید دانستند زیراشکست قطعی داعش در منطقه موجب تحقیرجبهه  امریکائی و بین المللی شده بود تحرکات بی برنامه وهیجانی خود را در منطقه خاور میان آغاز کردند.

راستگوافزود:موضوع رفراندم کردستان عراق، استعفای حریری نخست وزیر لبنان درعربستان ؛تلاش  برای خلع سلاح حزب الله لبنان و فتوای عجیب اعظم آل سعود که جنگ با یهودیان را حرام دانسته و اینک حزب الله و حماس بعنوان گروه های  تروریستی در خاورمیانه معرفی کردند و در آخر مسئله جابجایی پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس همه این ها نشانه سردرگمی امریکاییها و هم پیمانانشان در منطقه می باشد.

امام جمعه اهرم گفت:اقدام ابلحانه ترامپ که هیکدام از روسای پیشن جمهورامریکا جرات نداشتند آن را اجراکنند قطعاجهت آشوب وایجاد فتنه جدید در منطقه خاور میانه است زیرا ما شک نداریم این اقدام ترامپ انتفاضه جدید را شکل خواهد دادو امت اسلام را علیه رژیم اشغالگرغاصب یک پارچه خواهد کرد و این کار ترامپ یک نوع عصبانیت در برابر شکست های اخیرا امریکاییها در خاورمیانه می باشد.

راستگو با اشاره به نامه رئیس سازمان جاسوسی امریکا به سردار سلیمانی افزود : در آستانه پیروزی نیروی مقاومت  برداعش رئیس سازمان جاسوسی امریکا نامه ای به سردارسرافراز سپاه اسلام سرد ار سلیمانی می نویسد اما حتی سردار سپاه اسلام نامه را هم باز نکرد و خودشان هم اعتراف کردند که نامه نوشتند و نامه آنها بازهم هم نشد اقتدار تا این حد جمهوری اسلامی ایران در عرصه فراملی افتخار بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی می باشد که همه اینها نتیجه مقاومت وایستادگی است امریکائیها می دانند بعداز نابودی داعش که فتنه ها درست کردن با این همه شکست در منطقه دیدن وعده ولی امرمسلمین جهان در حال محقق شدن است که فرمودند رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

امام جمعه اهرم افزود:امریکاییها می خواهند پیش دستی نمایند با انتقال سفارت امریکا از تلاویو به بیت المقدس امنیت رژیم صهیونیستی بالا ببرند ترامپ با این کارش یکی از اشتباهات ریاست جمهوری خود را انجام داده است  اینها درمنطقه خیلی تلاش کردند با فتنه انگیزی که در خاور میانه ایجاد نمودند مسئله فلسطین به فراموش بسپارند و به حاشیه ببرند  اما با این کارشان خشم جهان اسلام را به وجود آوردند انشاء الله پس از نابودی کامل داعش موثرترین اتفاقی که می تواند بفتد جبهه یکپارچه مقاومت برای نابودی رژیم صهیونیستی می باشد .

وی ادامه داد : قدس جزء مقدس ترین مکانهای ما مسلمانان می باشد مسجد الاقصا اولین قبله مسلمان است نباید در برابر اهانت به مقدسات مسلمانان ساکت باشیم اگر سکوت و غفلت نمائیم به سایر مقدسات نیزتوهین خواهد شد نباید سکوت کرد.

قبلی «
بعدی »