فرماندار تنگستان: روستای بنه‌گز یک برند روستایی در سطح استان است

  • توسط
  • آبان ۲۴, ۱۴۰۰
  • دیدگاه غیر فعال شده است

به گزارش تیتر اول ، صبح امروز؛ احمد لطفی فرماندار تنگستان در نشست با شورای اسلامی و دهیار روستای بنه‌گز بیان داشت: کسانی که وارد شوراهای اسلامی می‌شوند، به گونه‌ای ایثار میکنند و بعد از رای اعتماد مردم، هم بصورت مالی و هم معنوی، با کمترین امکانات بیشترین خدمات را به مردم ارائه میدهند.

لطفی گفت: اکنون می‌بایست شرایط مالی و بودجه‌ای کشور را در نظر گرقت و باید ببینیم اولویت‌ها چیست که به سمت اجرای آنها برویم.

وی اضافه کرد: البته برخی از نیازهای اساسی و زیرساختی در روستاها و شهرها که ضروت دارند را نمی‌شود چشم‌پوشی کرد، اما برخی از خواسته‌های غیرضروری را باید موکول به آینده کرد.

فرماندار تنگستان خطاب به اعضای شورای اسلامی بنه‌گز ضمن اشاره به اینکه کارهای عمرانی روستا را بر اساس اولویت مدون و برنامه‌ریزی کنید، متذکر شد: به مسایل اجتماعی روستا توجه ویژه‌ای کنید و تلاش کنید آن فضای روستایی و اصالت دینی و خانوادگی روستا، تحت الشعاع مسایل جدید قرار نگیرد.

احمد لطفی تصریح کرد: با یک سری آورده‌های ناچیز هم می‌شود در خصوص مسایل اجتماعی، ازدواج جوانان روستا و آسیب‌هایی مثل طلاق کار کرد.

مقام عالی دولت تصریح کرد: روستای بنه‌گز یک برند روستایی در سطح استان است و ما هم وظیفه داریم بعنوان دولت در شهرستان تنگستان، بنا به نرم جمعیت، ظرفیت‌ها و شاخص‌های روستا، پشتیبانی و حمایت های لازم را انجام دهیم .

قبلی «