با همکاری استانداری و شرکت نمایشگاه های بین المللی بوشهر ؛ بوشهر ؛میزبان بزرگترین نمایشگاه مدیریت و خدمات شهری بنادر جنوب کشور

  • توسط
  • فروردین ۲۵, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است

به گزارش تیتر اول  ؛نخستین نمایشگاه تخصصی مدیریت یکپارچه شهری با عنوان شهر آفتاب اردیبهشت ماه امسال در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی استان بوشهر برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش ، معاون امور عمرانی استانداری بوشهر در گفتگو با خبرنگاران گفت : این نمایشگاه فرصت مناسبی برای شهرداری ها و دهیاری های استان است تا لوازم و ادوات مورد نیاز در حوزه مبلمان شهری و تجهیزات مربوط به ترافیک و ایمنی و فضای سبز را به طور یکجا تهیه کنند.

باستی افزود : جدیدترین دستاوردهای مربوط به فناوری های نوین شهرسازی و معماری و مبلمان شهری در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد :تغییر در سیما و منظر شهری و تقویت نماد ها و المان های شهری در شهرهای استان از مهمترین سیاست های استانداری در سال جدید است.

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر یادآور شد: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای هم اندیشی و هم افزایی مجموعه فعالان حوزه های شهری برای بهسازی و زیبا سازی شهرهای استان می باشد.

گفتنی است نخستین نمایشگاه تخصصی شهر آفتاب ۷ الی ۱۰ اردیبهشت ماه همزمان با روز شوراها و روز ملی خلیج فارس در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی استان بوشهر برگزار می گردد.

 

منبع : سوک

قبلی «
بعدی »