دیدار سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان با امام جمعه شهر اهرم

  • توسط
  • اسفند ۲۲, ۱۳۹۶
  • دیدگاه غیر فعال شده است

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان با امام جمعه شهر اهرم دیدار کرد.

به گزارش تیتر اول بنه گز و به نقل از  روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان، حجت الاسلام و المسلمین راستگو، امام جمعه شهر اهرم در نشتی که با سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان در دفتر ستاد نماز جمعه انجام شد، اظهار داشت: در شش ماه اخیر اقدامات خوب و مهمی در سطح بهداشت و درمان شهرستان تنگستان صورت گرفته است که باعث افزایش رضایتمندی در مردم این شهرستان شده است.

امام جمعه شهر اهرم افزود: با انجام اقدامات اخیر در حوزه بهداشت و درمان شاهد پیشرفت و افزایش سطح سلامت مردم در شهرستان بوده ایم که جا دارد از تلاش های سرپرست و کلیه کارکنان در همه بخش های بهداشتی و درمانی  شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان قدردانی نمایم.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان با اشاره به اقدامات انجام شده در شش ماه اخیر در سطح شهرستان گفت: خرید تجهیزات جدید برای آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت بوالخیر، جذب اعتبار از محل اعتبارات استانداری برای ساخت پانسیون پزشکان بوالخیر ، پیشرفت در پروژه ساخت مرکز جدید خدمات جامع سلامت پهلوانکشی از پروژه های عمرانی در حال پیشرفت در شهرستان بوده است.

عادل مقدس تصریح کرد: بهره برداری از سه پروژه خانه های بهداشت روستاهای گرگور, باغک جنوبی و بندرعامری وتجهیز و راه اندازی مجتمع آزمایشگاه های شهید رجایی شهر اهرم از دیگر اقدامات انجام شده در دهه مبارک فجر بوده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان ادامه داد: ساخت فضای سبز و آسانسور در جهت افزایش رضایتمندی و رفاه کارکنان در شبکه بهداشت و درمان شهرستان از اقدامات دیگر انجام شده در شش ماه اخیر بوده است.

عادل مقدس عنوان کرد: با پیگیری های انجام شده موفق شدیم اعتباری به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی برای راه اندازی و تجهیز فاز دوم بیمارستان جذب کنیم و در تلاشیم تا این پروژه بزرگ به زودی به مرحله بهره برداری برسد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان تاکیدکرد: ضمن تشکر از حمایت های امام جمعه مردمی شهر اهرم امیدوارم همچون گذشته  با حضور خود در برنامه های بهداشتی و درمانی از شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان حمایت نمایند.

قبلی «
بعدی »