موتور تراکتور در عالی آباد خاموش شد + عکس

تیتر اول بنه گز : از سری مسابقات فوتسال جام رمضان دو تیم تراکتور و عالی آباد به مصاف هم رفتند که در یک بازی نزدیک و پر حاشیه این یاران عالی آباد بودند که توانستند با یک گل از سد تراکتور بگذرند .
تگ گل این بازی را احمد قیطاس برای عالی آباد به ثمر رساند .

IMG_1569

IMG_1855

IMG_1856

IMG_1857

IMG_1859

IMG_1864

IMG_1865

IMG_1869

IMG_1871

IMG_1873

IMG_1875

IMG_1892

IMG_1895

IMG_1899

IMG_1900

IMG_1907

IMG_1911

قبلی «
بعدی »

12 دیدگاه ها

  1. واقعا این تیم تراکتور هم اخلاق رو باخت هم بازی رو.واقعا بعضی از بازیکنانشون فاقد یه ذره شخصیت هستن

  2. از داوری همه چیز پیدا بود شخصیت شما مثل نامت هست کسی اسمش ۱۲۳ میباشد معلوم است پیام نوشتنش این باشدوقتی اینها در تیم های روستا بازی می کردنند مشخص بود جایگاه فوتبال بنه گز کجاست نه الان که تیم ها همه بازیکن ازبیرون می اورند

  3. اصلااین تیم تراکتو ازنظر شخصیتی بعضی از بازیکنانش زیر ۰هستند.واقعا متاسفم برای بعصی از بازیکنان این تیم با این اخلاق بد.

  4. دیروزداوربرای دومین بارسراین تیم روبرید چون دوست نداشت هم دوره های خودش حرفی برای گفتن داشته باشند.بعدشما اقای ۱۲۳ ومرد ازاسمتون معلومه که خیلی باشخصیت هستید.شما بچه ایدوبازی ایمان حیدری بهرام حیدری عبدالرضاعالی نژاد کریم مصری مرتضی جمیری حسن حیدری یادتون نمیاد برید ازبزرگان باشخصتون بپرسید که اینا زمانی که بودند وکجا بازی میکردند درسته سنی ازشون گذشته ولی کم هم نیووردن

  5. جناب اقای مردمعلومه که شماکارشناس تحلیل تشخیص شخصیت واخلاق هستید وازدیروزبعدازظهرتاساعت۵٫۵۷ صبح مشغول تحلیل شخصیت واخلاق بازیکنان بودید واقعا خسته نباشیدواقعاروستای ما به دلواپسان وکارشناسنی مثل شما نیازدارد.ازشورای روستا ودهیاری میخوایم لطفا این دلواپس اخلاق وشخصیت مسئول کمیته اخلاق وشخصیت روستاکنیدکه رفتارشب نشینی تا صبح نشینی روتبلیغ نمایند.

  6. زنده باد تراختورکه تااخربازی پابه پای تیم مغرورحریف دوید یاشاسین تراختور یاشاسین چی شدینه

  7. اصلا داوری در این مسابقات خیلی خیلی ضعیف است به دور از طرفداری از تیم خاصی

  8. مگه اون زمان اینا کجا بازی میکردن که الان بازیکن هابنه گز بازی نمیکنن.اون زمان لیگ اهرم بودن الان هم پرسپولیس لیگ اهرم هست. اوج کارشون لیگ استان بوده که الان هم استقلال لیگ استان هست مگه کدوم از اینا غیر ایمان تو لیگ کشور بازی کردن که بهشون مینازید.تازه اون زمان هم از بیرون بازیکن مییوردن مثلا مرتضی جمهیری.یعقوب مصری.مهدی زنده بودی.مجید زنده بودی.اردشیر فولادی و و و خیلیای دیگه از اهرم تل سیاه و چغادک.و در اخر مگه اسم اشنا گذاشتی نشونی شیخصیت هست اشنا یعنی شخصیت…….

  9. سلام.همه خوب هستند،پیشکسوتان عزیز که روزی واقعا بازیکنان قابل و با کیفیتی بودند،جوانان با انگیزه که جهت پیشرفت تلاش می کنند و نیز داوری که از جنس فوتبال است .هدف شرکت و مسابقات دوستانه است.همین که عصرها جوانان به تماشای این بازیها تشریف می آورند ملاک است مابقی فرع می باشد.حال یکی برنده می شود و تیم دیگری بازی را واگذار می کند و اتفاق خاصی هم رخ نمدهد.در پایان از برگزارکنندگان این مسابقات که باعث نشاط و شادابی در بین جوانان می شوند سپاسگزاری می کنم.

  10. ابتدا باسلام و خسته نباشید خدمت نویسنده گان و گردانند ه گان سایت که این یادگاری های را مستند میکنند. به نظر من این مسابقات همانطور که برادرمان اقای حیدری گفتند دوستانه می باشد پس از همه مهمتر خاطرات خوش آن هست که می ماند به همدیگر احترام بگذاریم شاید الان قدرش را ندانیم اما….

  11. چی شده اینه داغونه

دیدگاه بسته شده اند