حضور رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان تنگستان در بین مردم بنه گز + عکس

تیتر اول بنه گز : به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر مسجد النبی بنه گز میزبان رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تنگستان بود . در این مراسم غلامی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن معرفی انواع مواد مخدر و خطرات ناشی از مصرف آن برای جوانان و جامعه بر ضرورت همکاری مردم با پلیس مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد ، ایشان در این باره افزود اگر مردم در کنار پلیس باشند ما خیلی راحتر می توانیم با فروشندگان و توزیع کنند گان این مواد برخورد کنیم ایشان در ادامه با بیان اینکه ما ماموریت های زیادی را در بنه گز و اطراف آن بر علیه سوداگران مرگ انجام داده ایم گفتند در سه ماهه اول سال ۹۴ بیش از ۷۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر را در شهرستان کشف و ضبط کرده ایم .
در ادامه این مراسم موسویان مسئول کمپ رهایی تنگستان که خود از کسانی است که به مواد مخدر اعتیاد داشته است و پس از تلاش های فراوان موفق به رهایی از این بلای خانمان سوز شده است ضمن معرفی خود به تشریح اقداماتی که از طرف کمپ رهایی تنگستان جهت کمک به معتادین برای رها شدن از بند اعتیاد می شود پرداختند.
در پایان این مراسم نیز حجت الاسلام علوی روحانی مستقر در بنه گز در مورد چگونگی مبارزه با مواد مخدر پرداخت و افزود تنها راه کار عملی برای جلوگیری از گرفتار شدن جوانان در دام اعتیاد بصیرت افزایی و دادن آگاهی به جوانان در این رابطه است .

IMG_1812

IMG_1815

IMG_1816

IMG_1820

IMG_1821

IMG_1822

IMG_1823

IMG_1827

IMG_1833

IMG_1850

IMG_1853

قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

  1. صحبت های خاصی نداشت و فقط به توضیح درباره مواد مخدر پرداخت

دیدگاه بسته شده اند