تلاش ۳ ساعته برای نجات مردی که در بیمارستان بوشهر قصد خودکشی داشت+ تصاویر

  • توسط
  • بهمن ۱۳, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است

تیتر اول بنه گز: مردی ۴۰ ساله که قصد خودکشی از آخرین طبقه بیمارستان شهدای خلیج فارس داشت، با کمک نیروهای آتش نشانی نجات یافت.

به گزارش تیتر اول به نقل از خلیج فارس؛ معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری بندر بوشهر گفت: ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه دوشنبه در پی تماس مسئولان بیمارستان مبنی بر قصد انجام خودکشی این فرد، نیروهای امداد با تجهیزات مناسب در محل حاضر شدند.

محل قرارگیری بیمار برای خودکشی

داریوش وحدتی افزود: با وجود اقدامات روحی و روانی از سوی اورژانس اجتماعی و پلیس، اما این فرد همچنان از آخرین طبقه بیمارستان در نمای پشت ساختمان قصد خودکشی داشت، ضمن اینکه موقعیت قرارگیری اش نیز روی لبه باریکی از پنجره بود که حساسیت اقدامات را بیشتر می کرد.

وی با اشاره به پهن کردن تشک نجات برای کاهش آسیب به وی در صورت سقوط از ارتفاع، تصریح کرد: نهایتا زمانی که وی برای صرف نظر کردن از خودکشی متقاعد نشد، یکی از نیروهای آموزش دیده آتش نشانی که به نجات در ارتفاع مسلط است، از پشت بام به وی نزدیک شده و توانست بیمار را پس از سه ساعت به داخل اتاق بستری هدایت نماید.

به گفته وی، با تحویل این فرد به کارشناسان اورژانس اجتماعی و پلیس، نهایتا عملیات در ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه خاتمه یافت.

پهن کردن تشک نجات در نزدیک ترین طبقه

تلاش «خلیج فارس» برای گفتگو با مسئولان بیمارستان شهدای خلیج فارس در خصوص انگیزه این بیمار بی نتیجه ماند، با این حال برخی مطالب در فضای مجازی مبنی بر ناتوانی وی از پرداخت هزینه های درمانی مطرح می شود که به نظر می رسد با توجه به طرح تحول سلامت و پوشش بیمه ای برای بیماران، واقعی به نظر نمی رسد و انگیزه های دیگری در این خصوص وجود داشته است.

تصاویری از عملیات نجات این بیمار را در ادامه می بینید:

قبلی «
بعدی »