در گناوه مطرح شد؛ قول وزیر ارتباطات درباره پارازیت ها

  • توسط
  • بهمن ۱۳, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است

تیتر اول بنه گز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه دولت، هر اقدام مضر سلامتی مردم را متوقف می کند، وعده پیگیری مشکل پارازیت ها را داد.

به گزارش تیتر اول به نقل از خلیج فارس ؛ طی ماههای گذشته امواج ناشناخته موسوم به پارازیت ها باعث اختلال در گیرنده های تلویزیونی اهالی استان بوشهر شده و نگرانی هایی را درباره مخاطرات آن برای سلامتی در پی داشته است.

در همین خصوص امام جمعه کنگان خواستار پیگیری مسئولان شد، نماینده جنوب استان هم نامه ای برای پیگیری این موضوع و گزارش اقدامات به وی نوشت که خطاب آن وزیران بهداشت، ارتباطات و اطلاعات بود.

حالا وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان سفر امروز به گناوه، در پاسخ به سئوالی در باره نگرانی مردم از ارسال پارازیت افزود: بررسی هایی دراین زمینه انجام و نتیجه آن به رئییس جمهوری اعلام شده است.

محمود واعظی اضافه کرد: همچنین کمیته ای متشکل از این وزارتخانه و سازمان انرژی اتمی کشور برای رصد وجود پارازیت فعال شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: به مردم اطمینان می دهیم که تلاش کنیم تا هیچ جایی از کشور پارازیت بالاتر از حد مجاز که سلامتی مردم را به مخاطره اندازد، وجود نداشته باشد.
وی اظهارکرد: هم اکنون در سطح کشور امواجی نظیر رادیو و تلویزیون وجود دارد که در حدمجاز است.

همچنین معاون وزیر ارتباطات و  رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هم پس از نشست شورای اداری شهرستان دشتستان، در پاسخ به سوالی درباره پارازیت ها گفت: ما هر ماه پارازیت ها را در سطح کشور اندازه گیری می کنیم و هر جا بیش از استاندارد باشد، به شورای امنیت ملی و سایر ارگان های مربوطه گزارش می کنیم و نامه اش را هم به استاندار همان منطقه ارسال می کنیم.

علی اصغر عمیدیان افزود: خوشبختانه جز موردی که مربوط به سه سال گذشته بوده، در سال اخبر هیچ موردی نداشته ایم.

قبلی «
بعدی »