اولین هیات مدیره مرکز کارشناسان رسمی قوه قضاییه در استان بوشهر انتخاب شد

  • توسط
  • مرداد ۲۵, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است

793483photo_2003-01-20_09-26-57تیتر اول : مرکز کارشناسان رسمی قوه قضائیه استان بوشهر که پیش از این زیرمجموعه استان فارس بود، به صورت مستقل فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش تیتر اول به نقل از «خلیج فارس»؛ بر اساس آیین نامه نحوه تشکیل و وظایف دفاتر استانی، انتخابات اولین دوره هیات مدیره مرکز کارشناسان رسمی قوه قضائیه استان بوشهر با حضور مدیران و مسئولین دادگستری استان و حضور حداکثری کارشناسان استان بوشهر برگزار گردید.

از بین کاندیداهای تایید صلاحیت شده پس از اخذ آرای کارشناسان شرکت کننده در انتخابات دکتر محمدکاظم اسدی، سیامک اسدی، مصطفی اوستاد، عباس کریمی زاده و دکتر سید محمدعلی ریاضی با کسب اکثریت آرا به عنوان اعضای هیات مدیره انتخاب شدند،  همچنین علی محمدی و عبدالرسول حسینی نیز به عنوان بازرسان مرکز انتخاب گردیدند.

با تشکیل اولین جلسه رسمی هیات مدیره و با رای گیری از اعضا، محمدکاظم اسدی به عنوان رئیس هیات مدیره،  سیامک اسدی به عنوان نائب رئیس هیات مدیره، دکتر مصطفی اوستاد به عنوان منشی هیات مدیره و عباس کریمی زاده به عنوان مسئول مالی هیات مدیره انتخاب شدند.

مرکز کارشناسان رسمی قوه قضائیه بر اساس ماده ۱۸۷ مکرر قانون برنامه پنج ساله توسعه کشور در راستای پاسخگویی به نیاز ذینفعان و متقاضیان امر کارشناسی و تسریع در روند رسیدگی به پرونده ها در مراجع قضایی از سال ۸۲ در تهران راه اندازی و تاسیس گردید که کارشناسان استان بوشهر تاکنون به عنوان زیر مجموعه استان فارس به ارائه خدمات می پرداختند که پس از رسیدن به حد نصاب کافی و صدور مجوزهای لازم از مرکز کارشناسان قوه قضائیه در تهران،  استان بوشهر از استان فارس مستقل گردید.

قبلی «
بعدی »