فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا خبر داد: مطالبه ۱۲۰ میلیارد تومانی قرارگاه خاتم از طرح‌های عمرانی بوشهر

  • توسط
  • اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است
بوشهر – فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا از مطالبه ۱۲۰ میلیارد تومانی قرارگاه خاتم‌الانبیا از طرح‌های عمرانی در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش تیتر اول به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، سردار عبادالله عبداللهی در نشست استاندار بوشهر گفت: با وجود اینکه حجم زیادی طرح عمرانی در دست اجراست و مطالبه ۱۲۰ میلیارد تومانی از طرح‌های استان بوشهر، هیچ  طرحی متوقف نشده و اعتقاد داریم که اجرای این طرح‌ها حق مردم است.

عبداللهی با اشاره به اجرای طرح‌های بزرگراهی در استان بوشهر توسط متخصصان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت: تلاش می‌شود ۵ طرح بزرگراهی استان بوشهر که اکنون روند اجرایی مطلوبی دارد امسال تکمیل شود.

وی با اشاره به مشارکت این قرارگاه در ساخت فازهای پارس جنوبی بیان کرد: اکنون فازهای ۲۲، ۲۴ و ۱۳ پارس جنوبی توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در دست اجراست که پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی دارد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء افزود: با تکمیل این سه فاز پارس جنوبی روزانه ۱۱۵ میلیون متر مکعب به ظرفیت تولید گاز کشور افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت صدرای بوشهر توسعه و رونق داده می‌شود بیان کرد: از ظرفیت شرکت صدرای بوشهر می‌توان بهره‌برداری مطلوب‌تری کرد و ۱۰ هزار شغل مستقیم ایجاد کرد.صدرا نه تنها در استان بوشهر بلکه در کشور می‌تواند تحول ایجاد کند.

وی با تاکید بر ایجاد شهر و منطقه الگوی اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر افزود: استان بوشهر ظرفیت‌های مهمی در حوزه زیرساخت‌ها دارد که باید از این زیرساخت‌ها با اجرای طرح‌های مختلف منطقه و یا شهری به عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی ایجاد شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با اشاره به اینکه سه کشتی در شرکت صدرای بوشهر در حال ساخت است بیان کرد: زیرساخت‌های مهمی در ساخت سکو و کشتی در صدرا وجود دارد که با توجه به توان بالای مهندسی این شرکت در ساخت این تجهیزات باید زمینه رونق آن بیش از پیش فراهم شود.

استاندار بوشهر نیز با اشاره به اجرای طرح آبرسانی  سیراف به جم گفت: اجرای این طرح که با مشارکت قرارگاه سازندگی انجام می‌شود روند ساخت آن مطلوب است.

مصطفی سالاری با بیان اینکه مسئله صدرا مهم‌ترین مشکل این استان است بیان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده مشکلات شرکت صدرای بوشهر با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت صدرا دارای ظرفیت بالایی در حوزه ساخت کشتی و سازه‌های پارس جنوبی است افزود: همه باید تلاش کنند تا مشکلات شرکت صدرا برطرف شود.

استانداربوشهر با تاکید بر تکمیل پروژه‌های بزرگراهی استان بوشهر گفت: تمام پروژه‌هایی که با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در حال اجرا است روند اجرایی مطلوبی دارد که بخشی از این پروژه‌ها امسال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

سالاری بااشاره به  اینکه کشاورزی یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر گفت: برای بهبود طرح‌های کشاورزی به ویژه در حوزه نخیلات طرح اصلاح شیوه آبیاری اجرایی شده که با تکمیل آن زمینه رونق این بخش فراهم می‌شود.

قبلی «
بعدی »