از عذرخواهی ازساکنان هلیله و بندرگاه تا درخواست از فرماندار جدید

  • توسط
  • فروردین ۱۸, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است
فرماندار سابق بوشهر گفت: بنا به درخواست خودم از مسئولیت فرمانداری بوشهر خداحافظی کردم و پیش از این به معاون استاندار عنوان کردم به دلیل شرایط جسمی نامناسبی که دارم، فرد توانمندی دیگری را برای این مسئولیت پیدا کنید.

به گزارش تیتر اول ، حسن ابراهیمی امروز در آیین تکریم خود و معارفه فرماندار جدید بوشهر، خدمت در نظام اسلامی را افتخار دانست و اظهار داشت: برای ایجاد آرامش در شهرستان با نظر استاندار و دیگر بزرگان برای مسئولیت فرمانداری بوشهر دعوت شدم و با وجود میل باطنی خود این مسئولیت را پذیرفتم اما با نگاه تکلیف وارد کار شدم و با مشی اعتدال، انصاف و مبنا قرار دادن اخلاق عمل کردم.

حسن ابراهیمی ؛ فرماندار سابق بوشهر

*هدفم از حضور در فرمانداری بوشهر این بود که به سراغ کارهای به زمین‌مانده بروم و آن‌ها را انجام دهم چون معتقد هستم که بوشهر با داشتن مردمی فهیم، سزاوار تحولی بیش از پیش است .

* بخش عمده‌ای از این موفقیت و ایجاد آرامش در شهرستان با رهنمودهای استاندار و معاونان وی محقق و زمینه برای اعتمادسازی و همراهی مردم نیز فراهم شد.در توزیع اعتبارات رویکرد متوازن داشتیم و در هیچ روستایی تبعیضی در توزیع اعتبارات صورت نگرفت.

* با کمک و همت اعضای شورای تأمین شهرستان، امنیت و آرامش در شهرستان حکم‌فرما بود و به دنبال این بودم که تنش و نارضایتی را به حداقل ممکن برسانم و این اتفاق هم افتاد.در این راه تمام قشرها، گروه‌ها و جناح‌های سیاسی دست‌ به‌ دست هم دادند تا در فضای بازی سیاسی فعالیت‌های مختلف بودن هیچ مشکلی انجام شود و جا دارد از همکاری تمام گروه‌های سیاسی تشکر کنم.

* در فرمانداری بوشهر تلاش کردم مشی اعتدال، انصاف، اخلاقمداری و صداقت را مبنای عمل قرار دهم، اگرچه برخی اعتقاد دارند صداقت با سیاست همخوانی ندارد، ولی من تجربه کردم و به دیگران هم می گویم امکانپذیر است. در برخی موارد هم که می توان به نوعی عمل کرد که صداقت شما خدشه دار نشود.

*مردم روستاهای هلیله و بندرگاه که در جوار نیروگاه اتمی بوشهر قرار دارند، سال‌هاست که چشم‌انتظار حل مسئله جابه‌جایی روستاها هستند و بنده نیز با جدیت به دنبال حل این مشکل بودم، استاندار بوشهر نیز با جدیت تمام موضوع را دنبال کرد اما توفیق یار نبود تا در مدت مسئولیت بنده در فرمانداری بوشهر این مسئله سامان یابد. امیدوارم با پیگیری‌های استاندار، روزنه‌ای از امید برای مردم هلیله و بندرگاه باز شود و بنده نیز اگر نتوانستم در این بخش کاری انجام دهم از مردم این دو روستا عذرخواهی می‌کنم.

* با قدردانی از همکاری، امام‌ جمعه، بخشدار و مسئولان نفتی مستقر در جزیره خارگ ، استاندار پیگیری ویژه‌ای برای حل کمبودها و مشکلات ساکنان جزیره خارگ داشته و دارد، در زمینهٔ تردد به خارگ، با تلاش صورت‌گرفته هم‌اکنون با اضافه شدن شناور جدید مشکل برطرف شده و قرار است چهار کشتی تندرو دیگر نیز به این ناوگان اضافه شود.

*موضوع ساماندهی عمارت تاریخی ملک بوشهر از دیگر ناکامی‌های بنده در دوره مسئولیت فرمانداری بوشهر بود و امیدواریم در دوره جدید به سرانجام برسد.

* برای ایجاد آرامش در شهرستان با نظر استاندار و دیگر بزرگان برای مسئولیت فرمانداری بوشهر دعوت شدم و با وجود میل باطنی خود این مسئولیت را پذیرفتم اما با نگاه تکلیف وارد کار شدم و با مشی اعتدال، انصاف و مبنا قرار دادن اخلاق عمل کردم.

*اکنون هم بنا به درخواست خودم از مسئولیت فرمانداری بوشهر خداحافظی کردم و پیش از این به معاون استاندار عنوان کردم به دلیل شرایط جسمی نامناسبی که دارم، فرد توانمندی دیگری را برای این مسئولیت پیدا کنید.

* پس از این درخواست بنده، استاندار و معاون سیاسی لطف کرده و درخواست بنده را پذیرفتند که در مسئولیت فرمانداری بوشهر نباشم.

*همه قشرها، گروهها و جناح‌هاي سياسي در فضايي باز بدون هيچگونه مشكلي فعاليتهاي مختلفي در بوشهر انجام شد. امیدوارم فرماندار جدید هم بتواند چنین مسیری را طی کند.

* با حدود ۲۶ سال سابقه وزارت کشور مرا با بسیاری از فراز و فرودها آشنا کرده است، ضمن اینکه چند ماهی مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری بودم و به کارم نیز علاقه داشتم، قبلا هم فرمانداری را تجربه کرده و ضرورتی به تکرار آن نمی دیدم. ولی براساس اعلام نیاز استاندار مبنی بر کمک به ایشان در حوزه سیاسی و درخواست بزرگانی که عقیده داشتند اگر آرامش در بوشهر باشد، یکی از بزرگترین کارها محسوب می شود، با روحیه تکلیف مدارانه به فرمانداری بوشهر آمدم.

عباس جمشیدی ؛ سرپرست جدید فرمانداری بوشهر

* همه ما مدیون شهدا و ایثارگران عزیز هستیم که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای موفقیت نظام اسلامی فداکاری کردند.

*جناب ابراهیمی دارای نیت پاک و خالص است و صداقت در گفتار و صداقت در رفتار دارد و همواره حق‌جویی، حق‌شناسی و حق‌طلبی را پیشه کرده است که باید از خدمات ارزشمند ایشان تقدیر کنیم.

*باید به دور از حاشیه کار کنیم و در عین حال باید پاسخگو باشیم و رضایت خاطر مردم را در تمام امور فراهم کنیم.

* عملی کردن شعار سال و تلاش برای نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی باید مد نظر باشد و در شهرستان بوشهر برای عملی شدن اقتصاد مقاومتی تلاش خواهم کرد.

*درب فرمانداری بوشهر بر روی همگان باز است، فرمانداری متعلق به گروه و جناح خاصی نیست و افتخار می‌کنم که از خانواده شهدا هستم و با تأسی از روح بلند شهدا برای موفقیت استانم تلاش می‌کنم.

* در عمل ثابت کنیم و باید حرف‌هایی که می‌زنیم را عملی کنیم و امیدوارم خداوند توفیقی عنایت کند تا بتوانیم خدمتی به خلق‌الله داشته باشیم.

قبلی «
بعدی »