ديدار سرنوشت ساز شهرياري در تهران

  • توسط
  • دی ۲۱, ۱۳۹۴
  • دیدگاه غیر فعال شده است

در حالی که کمتر از ۴۶ روز به انتخابات مجلس شورای اسلامی زمان باقی مانده است اخبار دریافتی از اقبال شدید و کم سابقه مردم شهرستان های دشتی و تنگستان حول کاندیداتوری سید کمال الدین شهریاری خبر می دهد.

به گزارش تیتر اول بنه گز به نقل از سوک ؛ مردم این دو شهرستان این روزها با یک فضای اتحاد و همدلی غیر قابل تصوری ، بدنبال انتخاب یک نماینده شایسته برای مجلس آینده شورای اسلامی هستند تا بتواند ضمن ایفاء نقش بارز نمایندگی مجلس در کلان کشوری ، مطالبات عمومی مردم نیز به گوش مسئولان کشوری برساند تا این دو شهرستان که در محرومیت غیر قابل انکاری در قریب به شانزده سال دست و پا می زنند را سامانی ببخشد .

بر اساس این گزارش ؛ تبلور این خواسته با توجه به سوابق بسیار ارزشمند سید کمال الدین شهریاری در دو دوره از مجلس شورای اسلامی و سمت های کلان وزارتخانه ای در وی جستجو می شود که شهریاری نیز با درک شرایط حساس شهرستان های دشتی و تنگستان در پی اتحاد ، همدلی و همزبانی در این راستا گام بر می دارد.

یک منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود به این پایگاه خبری تحلیلی گفت : سید کمال الدین شهرياري در چند روز گذشته ديدار مهمي را در تهران داشته است .

وی افزود : شهرياري اخيراً با يكي از مهمترين چهره هاي انتخاباتي كه پيش از اين تصميم داشت از حوزه انتخابيه دشتي و تنگستان كانديدا شود اما بعد از مدتي حوزه انتخابيه خود را تغيير داد در تهران ديدار داشته است و در اين ديدار به تفاهمات بسيار خوبي دست يافته اند .

اين منبع آگاه ادامه داد : با اقبال و افزايش آراي  شهرياري در ميان مردم دشتي و علی الخصوص تنگستان باعث شده است تا هر چه زمان به پيش مي رود ، چهره هاي سياسي و با نفوذ نيز به تبعيت از عموم مردم تمايل خود به همكاري با وی را بيشتر نمايان سازند .

وي اضافه کرد : با شرايطي كه در حال رقم خوردن است ، پيش بيني مي شود كه شهرياري با اختلاف بسیار بالايي به عنوان نماينده مردم دشتي و تنگستان در مجلس شوراي اسلامي انتخاب شود .

گفتني است كه مهم ترین شاخصه ی انسجام بخش در شهرستان های دشتی و تنگستان در این دوره از انتخابات، شکل گیری جریان فراگیر و عمومی« اراده برای تغییر» است ، موضوعی که به شکل بی سابقه بین مردم دشتی و تنگستان پیوند و هماهنگی ایجاد کرده و فارغ از جریان های سیاسی به عنوان یک خواسته عمومی اینک زبان به زبان روستاها و مراکز شهری این دو شهرستان را در نوردیده است .

سید کمال‌الدین شهریاری معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اقتصاد و دارایی از سال ۸۵ تا پایان سال ۹۳ است که نماینده مردم دشتی، تنگستان، دیر و کنگان ، نائب رئيس اول كميسيون مسكن و شهرسازي و راه و ترابري در دوره سوم و چهارم مجلس شورای اسلامی را عهده دار بوده است. وی دارای فوق لیسانس مهندسی معماری و دکترای تخصصی در رشته شهرسازی است. در کارنامه فعالیت های وی ، معاونت وزارت مسکن و شهرسازی نیز دیده می شود.

قبلی «
بعدی »