امام جمعه شهر اهرم:وضعیت حوزه بهداشت در شهرستان تنگستان بهبود یافته است

  • توسط
  • اردیبهشت ۱, ۱۳۹۷
  • دیدگاه غیر فعال شده است

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان، حجت الاسلام و المسلمین راستگو، امام جمعه شهر اهرم در نشستی که با سرپرست و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان به مناسبت آغاز هفته سلامت در دفتر ستاد نماز جمعه انجام شد، اظهار داشت: اقدامات خوب و مهمی در حوزه بهداشت شهرستان تنگستان صورت گرفته است که باعث بهبود سطح سلامت مردم این شهرستان شده است.
امام جمعه شهر اهرم ضمن قدردانی از تلاش های سرپرست و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان افزود: با تلاش های صورت گرفته در حوزه سلامت این شهرستان، شاهد کاهش مشکلات مردم شهرستان در این زمینه بوده ایم.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان نیز گفت: با آغاز هفته سلامت با شعار سلامت برای همه و با موضوع پوشش همگانی سلامت برای همه و درهمه جا ،کلیه همکاران در شبکه بهداشت و درمان شهرستان در تلاشند تا در راه تحقق این شعار در طول سال بکوشند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان ادامه داد: نهاد نمایندگی ولی فقیه به عنوان یک نهاد مردمی نقش مهمی در افزایش آگاهی مردم داشته از این رو همکاری و تعامل این نهاد با شبکه بهداشت و درمان و اقدامات انجام شده در این راستا باعث افزایش سطح سلامت عمومی می شود.

 

قبلی «
بعدی »