۵۱ درصد مرگ‌های کرونا از دورهمی‌ خانوادگی/ از دورهمی یلدا بپرهیزید

  • توسط
  • آذر ۲۵, ۱۳۹۹
  • دیدگاه غیر فعال شده است

استاندار بوشهر افزود: ۵۱ درصد مرگ‌های ناشی از کرونا در کشور مربوط به دورهمی‌های خانوادگی است لذا انتظار داریم مردم استان در شب یلدا از دورهمی‌های خانوادگی به جد پرهیز کنند.

51 درصد مرگ‌های کرونا از دورهمی‌ خانوادگی/ از دورهمی یلدا بپرهیزید

به گزارش تیتر اول به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح امروز در نشست ستاد مقابله با کرونا اظهار داشت: برگزاری آیین‌های عروسی در تالارهای پذیرایی به شرط رعایت پروتکل‌های تدوین شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بلامانع است اما در صورت عدم رعایت پروتکل‌ها، با عوامل مربوطه برخورد خواهد شد.

استاندار بوشهر گفت: نباید در این شرایط دچار عادی انگاری شویم، در مورد کرونا چیزی تمام نشده و هر گونه غفلت، مشکلات را بیشتر می‌کند.

وی افزود: ۵۱ درصد مرگ‌های ناشی از کرونا در کشور مربوط به دورهمی‌های خانوادگی است لذا انتظار داریم مردم استان در شب یلدا از دورهمی‌های خانوادگی به جد پرهیز کنند.

گراوند بیان داشت: طرح شهید سلیمانی کمک بزرگ و شایانی برای کنترل و مهار کروناست که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بسیج اجرا خواهد شد.

استاندار بوشهر گفت: فعالیت آموزشی به صورت حضوری در مناطق قرمز، نارنجی و زرد ممنوع است مگر با تشخیص مدیر کل مربوط و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی؛ در استان بوشهر شهری با وضعیت قرمز نداریم و شهرستانهای بوشهر، گناوه، دشتستان و تنگستان نارنجی و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت زرد هستند.

قبلی «
بعدی »