دختران بنه گز تنگستان در مسابقات بین المللی کاراته خوش درخشیدند/تصاویر

تیتر اول : دختران کارته کار بنه گزی که در قالب تیم کاراته بوشهر در مسابقات بین المللی کاراته مستر کاپ ۲۰۲۰ شرکت کرده بودند خوش درخششیدند .

به گزارش تیتر اول ششمین دوره رقابت های بین المللی کاراته مستر کاپ ۲۰۲۰ با حضور تیم هایی از کشور های گرجستان ، مالزی ، آذربایجان ، عراق و ارمنستان به میزبانی ایران در تهران برگزارشد .

این رقابت ها که ۱۰ و ۱۱ بهمن برگزار گردید با مدال آوری دختران بنه گز تنگستان که در قالب تیم بوشهر در این مسابقات شرکت کرده بودند همراه بود .

در پایان این مسابقات رقیه احمدی و فاطمه جمالی در رشته کاتا مقام اول ،در رشته کمیته حلیا کرمی ، الناز شکوهی ، فاطمه جمالی و رقیه حیدر پور مقام اول ، الهه شکوهی مقام دوم و نرگس قائدی ، رقیه احمدی و حلما کرمی مقام سوم این مسابقات را کسب کردند .

دختران کارته کار شرکت کننده در این مسابقات عضو تیم کاراته باشگاه فرهنگی ورزشی کارگر بنه گز تنگستان بودند که مربیگری آنها را خانم زهره میمدی بر عهده دارد ، همچنین مدیریت دسته ورزشی کارته کارگر بنه گز تنگستان نیز بر عهده خانم فاطمه عالیزاده می باشد

قبلی «
بعدی »

2 دیدگاه ها

  1. آقای احمدی،فعالیتت خیلی کم شده

    • سلام
      یه مقدار مشغله کاریم زیاد شده و متاسفانه خیلی دست تنهام و نکته ناراحت کننده تر اینکه کسی قدر این فضایی که ایجاد شده و هست رو نمیدنه ، خدا شاهده پول شارژ امسال سایت رو از کسی قرض کردم و هنوز نتونستم بهش برگردونم ، حالا تصور کنید همین فضا هم نباشه ، برای انتشار یک خبر باید منت کسایی خارج از روستا رو بکشن و التماس این سایت و اون سایت کنن ، در صورتی که ما همیشه با روی باز آماده اطلاع رسانی بوده و هستیم، هر جند هنوز هستند دوستانی مثل شما که باعث دلگرمیند
      یا علی

دیدگاه بسته شده اند