پایان ۳۶ سال انتظار مادر دشتستانی

  • توسط
  • مرداد ۵, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است

خلیج فارس: رئیس بنیاد شهید دشتستان گفت: شهید حیدر یزدانی که سال ۵۹ به شهادت رسیده بود، به زودی به زادگاهش در دشتستان منتقل و خاکسپاری خواهد شد.

به گزارش«خلیج فارس»؛ احمد ملک‌زاده اظهار داشت: شهید حیدر یزدانی اهل روستای قلعه سفید شهرستان دشتستان در سال ۵۹ به عنوان بسیجی عازم جبهه شده بود که در ۲۴ مهرماه همان سال در خرمشهر به شهادت رسید.

http://media.mehrnews.com/d/2016/07/25/3/2151187.jpg

وی در گفتگو با مهر اضافه کرد: با تفحص انجام شده در در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و انجام آزمایش «دی‌ان‌ای» هویت شهید یزدانی مشخص شد که به زودی به زادگاهش منتقل خواهد شد.

رئیس بنیاد شهید شهرستان دشتستان بیان کرد: پیکر مطهر این شهید بزرگوار روز چهارشنبه هفته جاری به شهر بوشهر منتقل می‌شود و پس از برگزاری مراسم استقبال، به شهر برازجان منتقل خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم استقبال از این شهید از چهارراه مخابرات تا مصلی نماز برازجان، بیان کرد: چهارشنبه‌شب بعد از نماز مغرب و عشا مراسم شبی با شهدا در مصلی برگزار می‌شود.

ملک‌زاده با اشاره به اینکه این شهید صبح پنج‌شنبه تا ساعت ۱۰ مورد استقبال نیروی انتظامی استان قرار می‌گیرد افزود: پیکر شهید یزدانی عصر روز پنجشنبه در زادگاهش روستای قلعه سفید شهرستان دشتستان خاکسپاری خواهد شد.

شهید حیدر یزدانی از اولین شهدای دشتستان در دوران دفاع مقدس است که مادر این شهید سال‌ها چشم انتظار برگشت او بوده‌ است.

قبلی «
بعدی »