رتبه «درجه یک» بیمارستان سلمان فارسی بوشهر در ارزیابی اعتبار بخشی

  • توسط
  • تیر ۳۰, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است

به گزارش سوک ؛ شهریار فرداد ظهر امروز در آیین گرامیداشت هفته تأمین اجتماعی و تجلیل از کارکنان حوزه درمان و بیمارستان سلمان فارسی بوشهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته درزمینهٔ توسعه خدمات به بیماران اظهار داشت: این ارزیابی صورت گرفته از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شده است.

فرداد گفت: تلاش ما همواره این است تا خدمات درمانی را با بهترین کیفیت به بیماران ارائه دهیم و در این زمینه  نسبت به توسعه بیمارستان نیز غافل نبودیم.

وی بیان کرد: بیمارستان تأمین اجتماعی بوشهر در یک سال گذشته توسعه خوبی داشته و با حضور کارکنان و مدیران فعال و کاردان، در ارزیابی‌های صورت گرفته در بین بیمارستان‌های تأمین اجتماعی سراسر کشور نیز حائز رتبه شد.

این مسئول با اشاره به ارزیابی اعتباربخشی بیمارستان‌های تأمین اجتماعی در کشور تصریح کرد: به‌منظور بررسی استانداردهای ارائه خدمات درمانی در بیمارستان‌ها، ارزیابی اعتباربخشی در بین بیمارستان‌های تأمین اجتماعی کل کشور انجام‌شده و بیمارستان سلمان فارسی بوشهر در این زمینه حائر رتبه برتر شد.

رئیس بیمارستان سلمان فارسی بوشهر گفت: این موفقیت حاصل تلاش، همت و تعهد تمام کارکنان و مدیران بیمارستان است که شبانه‌روزی برای این موفقیت تلاش کردند و تلاش می‌کنیم این روند موفقیت ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه ام آر آی امسال در بیمارستان تأمین اجتماعی بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: یکی از نیازهای مهم استان بوشهر ام آر آی بود که مجوز لازم برای خرید این دستگاه صادرشده و تا حدود ۲ ماه آینده در بوشهر مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

فرداد اضافه کرد: همچنین دستگاه سی‌تی‌اسکن جدید نیز امسال به بیمارستان اضافه خواهد شد و با این طرح‌ها به دنبال ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت به مراجعین هستیم.

رئیس بیمارستان سلمان فارسی بوشهر خاطرنشان کرد: ایجاد ۱۵ تخت دیالیز و تکمیل تجهیزات تصویربرداری دندانپزشکی از دیگر طرح‌های توسعه‌ای بیمارستان سلمان فارسی بوشهر است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر نیز در این نشست با اشاره به اهمیت سلامت در جامعه گفت: سلامت از زیرساخت‌های مهم توسعه است، و مدیریت درمان تأمین اجتماعی نیز با ارائه خدمات باکیفیت در امر توسعه د خیل است.

ابراهیم پور حکیمی افزود: حل مشکلات حوزه درمانی و ایجاد محیط و شرایطی ایده آل برای خدمت بیشتر به مراجعین نیازمند تعامل و همکاری و مشارکت واحدهای مختلف است.

وی اضافه کرد: وجود نیروی انسانی کارآمد و متخصص از دیگر شاخص‌های مهم توسعه است که حساسیت این کار در بخش درمانی نیز بیشتر است و موفقیت در حوزه خدمت درمانی درگرو داشتن نیروی انسانی کارآمد است.

قبلی «
بعدی »