رئیس بسیج رسانه تنگستان: پیروزی انقلاب به واقعیت پیوستن آرزوهای آزاد‌اندیشان دنیا بود

  • توسط
  • بهمن ۲۰, ۱۳۹۴
  • دیدگاه غیر فعال شده است

به گزارش تیتر اول به نقل از پژواک تنگستان ، امین ماندگار صبح امروز در نشست برنامه‌های دهه فجر در تنگستان، اظهار داشت: خدای بزرگ را شاکریم که توفیق مرحمت فرمود تا در پرتو رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره ) و آن معمار کبیر انقلاب و خلف صالحش، رهبر عزیز انقلاب، ۳۷ سال همراه با عزت و سرافرازی را طی کرده‌ایم و در حال فتح قله‌های بلند پیشرفت و تعالی کشور عزیزمان هستیم.
ماندگار خاطرنشان کرد: امروز در هر بخش از ایران اسلامی زنان و مردان فداکار و استوار و فرزندان آینده سازش کمر همت به آبادانی کشور بسته‌اند و این ویژگی بارز انقلاب ماست که خودباوری را به همه اقشار ملت و سطوح جامعه هدیه داده‌است.
وی افزود : ما شاهدیم که به فضل الهی، آرمان‌های حضرت امام (ره) که صدور انقلاب بوده‌است، در جای جای کره خاکی جوانه زده و در حال شکوفایی است و آرزو و امید در دل همه کشورهای اسلامی منطقه جوانه زده است.
رئیس بسیج رسانه شهرستان تنگستان اظهار داشت: این افتخار انقلاب است که ملت‌های آزاده در مسیر آزادی‌خواهی و احیای هویت اسلامی خویش از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته‌اند.
ماندگار تصریح کرد: در حال حاضر دشمن برای رسیدن به اهداف پوشالی خود از ترفندهای گوناگون از جمله تحریم، جنگ نرم و تبلیغات روانی استفاده می‌کنند اما به حول و قوه الهی ملت شریف ایران همچون همیشه پیروز و سربلند از این میدان خارج خواهند شد.
ماندگار گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران دریچه‌ای برای تحقق اهداف و آرمان‌های الهی ملت بزرگ ایران و به واقعیت پیوستن آرزوهای تمام آزاد‌اندیشان و مجاهدین سراسر دنیا بود.

قبلی «
بعدی »