استاندار بوشهر: آزادی تفنگداران آمریکایی تدبیر توام با گذشت و عقلانیت بود

  • توسط
  • دی ۲۵, ۱۳۹۴
  • دیدگاه غیر فعال شده است

به گزارش تیتر اول بنه گز به نقل از ایرنا- استاندار بوشهر گفت: نحوه برخورد نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ۱۰ تفنگدار آمریکایی در آبهای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران نشان از اقتدار این نیرو و آزادی آنها در روز گذشته، بیانگر تدبیر توام با گذشت و عقلانیت نظام بود.

به گزارش ایرنا، مصطفی سالاری روز پنجشنبه در اختتامیه همایش مدیران شبکه های رادیویی استان های کشور در بوشهر افزود: نام بوشهر و خلیج فارس بهم گره خورده و مردم این استان به عنوان مرزبانان و حافظان همیشگی خلیج فارس در برخورد با متجاوزان همواره اقتدار و صلابت خود را به نمایش گذاشته اند.

سالاری با بیان اینکه مردم استان بوشهر از لحاظ فرهنگ، تمدن و تعهد در جایگاه والایی قرار دارند اضافه کرد: شهیدان رئیسعلی دلواری و نادر مهدوی از افتخارات این استان و هر دو از سرآمدان دفاع از آب و خاک وطن خود بودند.

وی گفت: استان بوشهر درعرصه های مختلف مولفان و شاعران بزرگی به کشور تقدیم داشته که این ناشی از فرهنگ غنی نهفته در این دیار است.

استاندار بوشهر ادامه داد: این استان با بهره گیری از موهبت های الهی فراوان خود هم اکنون ۶۰ درصد از گاز مصرفی کشور را تامین می کند و این میزان با افتتاح سایر فازهای پارس جنوبی به ۷۵ درصد نیز خواهد رسید.

وی یادآور شد: استان بوشهر با بهره مندی از مجتمع گازی پارس جنوبی و نیروگاه اتمی بوشهر به عنوان دو افتخار نخست کشور در حوزه انرژی همواره از افتخارات نظام جمهوری اسلامی به شمار می رود.

استاندار بوشهر درباره گردشگری این استان گفت: در نیمی از سال بوشهر با شرایط آب و هوایی مطلوبی همراه است و همین امر سبب شده تا ظرفیت های این استان تنها معطوف به حوزه انرژی نباشد.

وی ادامه داد: رادیو یک زبان گویاست و با تاثیرگذاری در مخاطبانش می تواند فرهنگی غنی استان های کشور که همگان بدان افتخار می کنند را به مخاطبان خود منتقل کند.

همایش مدیران شبکه های رادیویی استان های کشور به مدت دو روز در بوشهر برگزار شد.

قبلی «
بعدی »