مسابقه حضور در مراسم فاتحه؛ رصد آنلاین مرگ و میر حوزه انتخابیه توسط برخی نامزدهای بوشهری!

  • توسط
  • دی ۲۰, ۱۳۹۴
  • دیدگاه غیر فعال شده است

به گزارش تیتر اول بنه گز به نقل از استان ۲۴ انتخابات که فرا می رسد، حال هوای مردم هم عوض می شود، شور دیگری در جامعه حکمفرما شده و گوشها نسبت به مسایل سیاسی حساس تر می شوند؛ جوانان اخبار لحظه به لحظه را رد و بدل می کنند و بزرگتر ها نیز مسایل مورد نظر خود را در این رهگذر دنبال می کنند؛ اما نشستن پای صحبت جوان تر ها حس و هیجان دیگری دارد و موضوعات متعددی را از زوایای گوناگون کنکاش می کنند که بعضاً با چاشنی طنز نیز همراه شده و موجب انبساط خاطر دیگران می شود.

جوانان استان بوشهر نیز از این قاعده مستثنی نیستند و با حساسیت ویژه ای نامزدهای انتخابات را زیر نظر دارند و گاهی اوقات رفتارهای انتخاباتی برخی کاندیداها را دستمایه شوخ طبعی خود می کنند.

یکی از این سوژه ها می تواند حضور نامزدهای انتخاباتی در مراسم شادی و عزای مردم حوزه انتخابیه باشد که فرصت تبلیغی خوبی نیز برای آنها به حساب می آید.

حال فارغ از اینکه صاحبان مراسم ها اینگونه حضور یک کاندیدا را چگونه تعبیر می کنند، اما جوانان تحلیل ها و طنزهای مخصوص به خود را ارائه می نمایند؛ برای مثال جوانی می گوید فلان کاندیدا تا کنون در بیش از ۳۰۰ مراسم فاتحه خوانی حضور یافته و اگر در ۱۰ مراسم دیگر شرکت نماید به رکورد آن یکی کاندیدا دست خواهد یافت!

دیگری با بیانی کنایه وار از ایجاد کارگروه “فاتحه و عروسی” در ستاد یک کاندیدا سخن به میان می آورد و می گوید فلان نامزد با ایجاد شبکه ای مدرن مرگ و میر در حوزه انتخابیه را بصورت آنلاین رصد می کند تا خدایی ناکرده مراسمی را از دست ندهد!

جوان خوش ذوق دیگری حضور کاندیداها در مراسم های شادی را سخت و پر هزینه می داند و می گوید حضور در جشنی که با حرکات موزون و پخش آهنگ های زیرزمینی همراه باشد ممکن است برای آنها دردسر ساز شده و نهایتاً سبب رد صلاحیت وی گردد!

به هر ترتیب این اظهارات که این روزها بین مردم و خصوصاً جوانان رواج یافته اگرچه طنزگونه بیان می شود ولی می تواند حاوی درس هایی نیز باشد.

به امید آنکه مردم کاندیدای اصلاح را برای پیشرفت و آبادانی منطقه خود انتخاب کنند.

قبلی «
بعدی »