پخش آزمایشی شبکه کودک از مهر ماه

  • توسط
  • شهریور ۲۲, ۱۳۹۴
  • دیدگاه غیر فعال شده است

مدیر شبکه تلویزیون کودک و نوجوان از راه اندازی دو کانال جدید زیرمجموعه این شبکه با عناوین خردسال و کودک از مهرماه امسال خبر داد.

به گزارش ایرنا – محمد فرشاد روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به ارتقای کانال تلویزیونی پویا اظهار داشت: پخش برنامه های شبکه تلویزیونی کودک و نوجوان از ابتدای مهرماه ۹۴ برای مخاطب خردسال آغاز می شود.

وی گفت: کانال خردسال شبکه کودک و نوجوان با برند پویا فعالیت خواهد کرد و با افزایش برنامه های جدید خود از ۵ درصد به ۲۰ درصد و افزایش پخش برنامه های ایرانی از ۳۰ درصد به ۵۰ درصد از ساعت ۸ تا ۱۴ برای خردسال فعالیت می کند.

مدیر شبکه کودک و نوجوان افزود: نظارت دقیق تربیتی بر محتوای برنامه ها و متناسب سازی آنها با الگوی رشد در این دوره سنی از ویژگی های اساسی کانال پویا خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به آغاز پخش آزمایشی کانال تلویزیونی کودک اظهار کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی کانال کودک شبکه تلویزیونی، پخش آزمایشی برنامه های خود را آغاز خواهد کرد.

وی یادآور شد: ویژگی های مهم این کانال، تخصصی شدن برنامه ها برای مخاطب کودک، پخش برنامه های جدید با سهم ۲۰ درصد و پخش برنامه های ایرانی با سهم ۵۰ درصد خواهد بود.

فرشاد خاطرنشان کرد: همچنین پخش آزمایشی کانال کودک از ساعت ۱۴ تا ۲۲ شب خواهد بود؛ برند و هویت بصری کانال کودک در پایان فصل پاییز رونمایی خواهد شد.

وی در ادامه با تاکید بر معرفی پژوهش های پشتیبان انجام شده در شبکه کودک و نوجوان گفت: برای راه اندازی شبکه تلویزیونی کودک و نوجوان مجموعه فشرده ای از پژوهش ها در قالب ترجمه منابع، مطالعات تصویری، مصاحبه های عمیق و… صورت گرفت که در برنامه راه اندازی شبکه تلویزیونی کم سابقه بوده است.

مدیر شبکه کودک و نوجوان تصریح کرد: این پژوهش ها بر اساس، مخاطب، جدول پخش، قالب های برنامه سازی و محتوای ۱۴۰ شبکه تلویزیونی کودک و نوجوان در جهان صورت گرفت و تصویر روشنی از پژوهش های جهانی در این زمینه ایجاد کرد.

فرشاد در پایان خاطرنشان کرد: پایش محیطی، تجربه سه ساله کانال پویا و شناسایی قوت ها و ضعف های آن یکی دیگر از پژوهش های کلیدی در این برنامه راه اندازی بود

قبلی «
بعدی »