عالی نژاد مدیر عامل کارگر بنه گز : متاسفانه هنوز هیچ کدام از قول های مسئولین عملی نشده است و ما مانده ایم و بدهی های سال قبل

تیتر اول بنه گز به نقل از سایت بیرمی نوشت : چندی پیش قول کمک به تیم کار گر بنه گز از سوی استاندار و دیگر مسئولین شهرستانی بارقه ای امیدی در دل مسئولین این باشگاه روشن شد تا امسال هم بتواند در لیگ دو حضور داشته باشند ولی از مرداد ماه تا کنون این امر تحقق نیافته است . از این رو مصاحبه ای کوتاه با عالی نژاد مدیر عامل باشگاه کارگر بنه گز انجام دادیم .

***شرایط تیم چگونه است؟

خدا را شکر امسال به هر مشکلاتی بود تیم را جمع و جور کردیم و اردوی بیرون استان هم برگزار نمودیم ، دو مسابقه دوستانه برگزار کردیم که در بازی اول ۲بر۱ کارا شیراز را شکست دادیم و در بازی دوم با فجر سپاسی به تساوی رسیدیم.

***در گوشه کنار صحبتهای مبنی بر این است که هنوز قول های کمک به تیم کارگر عملی نشده است؟

بله متاسفانه هنوز هیچ کدام از قول های مسئولین عملی نشده است و ما مانده ایم بدهی های از سال قبل

***دکتر سالاری استاندار بوشهر به جدیت از کمک به تیم کارگر در جلسه روز خبرنگار بیان نمود یعنی حتی قول استاندار هم عملی نشده است؟

نه متاسفانه ، آقایان از ما میخواهند که کار را شروع کنیم و ما هم حسن نیت میکنیم و تیم را بسته ایم ولی این کار ها هم تاریخ مصرف دارد چرا که بازیکن و کادر فنی پول میخواهد شرکت در مسابقات و اردوی قبل مسابقه نیاز به هزینه دارد و با این شرایط نمیتوانیم ادامه دهیم.

***صحبت و حرف شما با مسئولین چیست؟

واقعا ناراحت کننده که به یک تیم در همین استان ۲ میلیارد کمک میکنند ولی به کارگر بنه گز ریالی کمک نمی کنند. نهایتا تا دو هفته دیگر وقت داریم چرا که گروه بندی شده است. و تیم هم از لحاظ نیرو آماده است فقط مسائل مالی از سال قبل بار مشکلاتی شده است که اگر حل نشود مجبورم علیرغم میل باطنی ام امتیاز باشگاه را بفروشم و این را خوب بدانند تیمهایی در استان های دیگر آماده هستند امتیاز این باشگاه را بخرند و امیدوارم در روزهای آتی خبرهای خوبی به گوشمان برسد.

قبلی «
بعدی »

2 دیدگاه ها

  1. عامو ول كن تا بره.سى چه اينهمه توش ميگرديا.

  2. نه که پرسپولیس ولات داخل چمپیوزلیگ بازی میکنه باید هم بگه عامو ول کن

دیدگاه بسته شده اند