منفرد : تیم داری نمی کنیم تا در زمین خورموج گوجه بکارند !

تیتر اول بنه گز : در خبرها آمده بود ایرانجوان خورموج نماینده استان در لیگ دو به دلیل بی مهری های صورت گرفته درشهرستان دشتی، به فروش خواهد رسید . معمولاً در سال های گذشته این خبر دهان به دهان می چرخید اما امسال شرایط فرق می کند. خانواده منفرد خسته از بی مهری ها برای فروش تیم و پرداخت بدهی ها عزم خود را جذم کرده اند. گویا فرزندان حاج غلام تا چهارشنبه و به احترام محمد نجفی امتیاز را نگه می دارند و بعد از آن تیم را به شرکت شیرازی می فروشند.

تیمی که در سال اول حضورش در لیگ دو، پدیده شد و در مرحله دوم این لیگ فرسایشی ورزشگاه پیر و کم امکانات خورموج را لبریز از تماشاگر کرد و بیش از ۴ هزار هوادار اهل دشتی را به فوتبال علاقه مند کرده بود، حالا در ماتم غم فروش قرار دارد. برخی این حرف ها را شعار می دانند و می گویند هرسال همین حرف ها می شنویم! خانواده منفرد هرجور شده تیم داری می کنند!

اما یکی از پسران منفرد به خبرنگار ما گفت: اوج بی معرفتی به فوتبال بخصوص در دشتی را مشاهده کردیم، تیم را می فروشیم تا بدهکار مردم نباشیم، وقتی مدیر ورزش شهر می گوید در این زمین فوتبال گوجه می کاشتم سودش بیشتر بود، ما برای چه مانده ایم. علی رغم میل باطنی و عشقی که به شهر خورموج داریم، کارهای فروش امتیاز باشگاه مراحل نهایی را سپری می کند تا ببینیم بعد از ما چه کسی توانایی تیم داری در لیگ دو برای شهرستان دشتی دارد؟! وقتی هیچ کس دلش برای جوانان شهر و بیست و اندی بازیکن که با پول فوتبال یک خانواده را اداره می کنند، نمی سوزد ما چکاره ایم! عاشقی و ارادت خودت را به دشتی و خورموج ثابت کرده ایم اما وقتی قدر نمی دانند گناه ما چیست؟ تاریخ گواه خیلی از مسائل خواهد بود. شهر خورموج نه سینما دارد نه شهربازی، بگذارید تا فوتبال هم نداشته باشد.

منبع: فوتبال بوشهر

قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

  1. خدا رحمی به کارگر خودمون کنه

دیدگاه بسته شده اند