سرکرده جبهه النصره: آمریکا تلاش می کند ایران را وارد نبرد مستقیم با القاعده کند

  • توسط
  • خرداد ۱۴, ۱۳۹۴
  • دیدگاه غیر فعال شده است

گفتگوی اختصاصی شبکه تلویزیونی الجزیره عربی با سرکرده گروهک تروریستی جبهه النصره به نقش ایران در منطقه اختصاص داده شده بود.
به گزارش این شبکه تلویزیونی، ابومحمد الجولانی گفت: ایران می خواهد شکوه امپراطوری ایران، که اسلام به آن پایان داد دوباره برپا سازد.
وی گفت: ایرانی ها از تشیع به عنوان ابزاری برای بازسازی امپراطوری ایران بهره می گیرند. طمع ورزی های ایران برای تسلط بر منطقه از زمانی آغاز شد که عمر بن الخطاب به دست ابولؤلؤ ایرانی کشته شد.
وی مدعی شد: حزب الله، حوثی ها و گروه های شبه نظامی رافضی عراق ساخته دست ایران هستند.
وی در ادامه ادعاهای خود گفت: حافظ اسد ساخته دست فرانسه بود.
سرکرده جبهه النصره گفت: بهانه یهودیان برای اشغال فلسطین این بود که این سرزمین، سرزمین موعود است. ایرانی ها نیز درست با همین دستاویز به دنبال بازسازی امپراطوری ایران هستند. شیعیان از عمر بن الخطاب بدشان می آید، زیرا وی امپراطوری ایران را ویران ساخت.
وی در ادامه ادعاهای خود گفت: همپیمانی ایران با بشار اسد بر اساس گسترش تشیع در سوریه استوار بود. روابط ایران با بشار اسد، متفاوت با روابط وی با حزب الله، حوثی ها و شیعیان عراق است.
الجولانی اضافه کرد: فلسطین قلب دنیاست و شام و مصر دو بال آن هستند. هر کس این منطقه را به کنترل خود در آورد زمام بسیاری از امور جهان را به دست گرفته است.
وی ادامه داد: آمریکا پس از شکست در افغانستان و عراق سرخورده شده است و دیگر توانی برای اعزام نیرو به خارج از کشور ندارد.
بن لادن با رقم زدن حادثه یازده سپتامبر در کشاندن آمریکایی ها به یک جنگ زمینی در افغانستان موفق بود.
آمریکا از حضور القاعده در عراق شگفت زده شدند. این مساله مغایر با تمامی پیش بینی ها و مطالعات آن ها بود.
آمریکا هرگز نخواهند توانست با هواپیماهای بدون سرنشین گروه القاعده را نابود کند.
آمریکا ایران را اجیر کرده است و دست این کشور را در برخی مناطق همچون یمن، سوریه، عراق و لبنان باز گذاشته است. این ایران نیست که بر عراق مسلط شده است بلکه واقعیت مساله این است که این آمریکاست که بر ایران مسلط شده است. این آمریکاست که عراق را اشغال کرد و پس از آن عراق را در سینی ای از طلا به ایران تقدیم کرد. آمریکایی ها نیروهای پیرو ایران را به طور کامل آموزش دادند و پیشرفته ترین تسلیحات را در اختیار نیروهای وابسته به ایران قرار دادند و تمام این اقدام ها بر ضد اهل سنت صورت گرفت.
آمریکا می خواهد ایران را برای نبرد با القاعده و تمامی مجاهدین اجیر کند. واشنگتن می خواهد ایران به نمایندگی از آمریکا با ما بجنگد و در عین حال می داند که نابودی ایران از طریق درگیری با مجاهدین اسلامی است. آمریکا تلاش بسیاری می کند که ایران وارد نبرد مستقیم در عراق شود. تا کنون ایران ارتش خود را وارد عمل نکرده است بلکه کارشناسان و مستشاران نظامی خود را برای مبارزه با مجاهدین به کار گرفته است.
ایران از اینکه با نیروهای نظامی خود با ما رو به رو شود می گریزد و تا کنون به استفاده از نیروهای شبه نظامی برای مبارزه با ما اکتفا کرده است.
نخستین کسی که ایران را به این نبرد ناخواسته کشاند، ابومصعب الزرقاوی بود.
وی ادامه داد: اگر ملیون ها سنی ایرانی مورد حمایت قرار گیرند، کاری می کنند که ایران از درون مشغول شود. ما هم اکنون در برابر هجوم رافضی بسیار بزرگی قرار داریم و ائتلاف بین المللی همه را بمباران می کند و چالش های پیش روی ما بسیار است.

قبلی «
بعدی »