هنوز اول راهیم باید آمریکا را فراموش کنیم

  • توسط
  • خرداد ۱۴, ۱۳۹۴
  • دیدگاه غیر فعال شده است

تیم ملی والیبال ایران برای حضور در لیگ جهانی شرایط خوبی را نداشت و تاخیر در کامل شدن ترکیب تیم و مصدومیت‌های ناگهانی کار دست والیبال داد.

در طول این چند سال اخیر که والیبال ایران توانسته در میان قدرت‌های جهان حرفی برای گفتن داشته باشد از آن به عنوان یک پدیده یاد شود ملی‌پوشان کشورمان هم از هیچ تلاشی دریغ نکردند و با دل و جان برای کسب بهترین نتیجه و ارائه یک بازی خوب تلاش کردند ولی شرایط لیگ جهانی ۲۰۱۵ با دیگر سال‌ها فرق می‌کند.

نخست آنکه تیم ملی والیبال ایران دیگر برای رقبایش یک تیم ناشناخته و غریب نیست و حریفان به خوبی شاگردان کواچ و نوع بازی آن‌ها را آنالیز کرده‌اند. مهار کردن مهره‌های کلیدی تیم ایران یکی دیگر از راهکارهای از کار انداختن روند امتیازآوری در هر مسابقه برای تیم ملی کشورمان از سوی حریف است.

شاگردان کواچ که به زعم خودشان همیشه در بازی‌های نخست شروع خوبی ندارند باید این را بدانند که هنوز ابتدای راه هستیم و تا پایان مرحله مقدماتی ۱۰ بازی دیگر باقی مانده است پس با فراموش کردن این باخت‌ها مقابل قهرمان لیگ جهانی ۲۰۱۴ کارشان را با قدرت دنبال کنند البته آن‌ها نتیجه شکست را فراموش کنند اما علت فنی‌اش هرگز از یادها نرود٬ تا در برابر لهستان به خوبی بتوانند از حیثیت والیبال کشور دفاع کنند.

قبلی «
بعدی »