جهان آرا : لحظه ای از خدمت به مردم بنه گز خسته نخواهیم شد

تیتر اول بنه گز : احمد جهان آرا در مصاحبه با تیتر اول تاکید کرد که به همراه همکارانش در شورای اسلامی بنه گز لحظه ای از خدمت به مردم بنه گز خسته نخواهیم شد ، دهیار پر تلاش این روز های بنه گز افزود کوشش می کنیم در همه زمینه ها اقدامات مثبتی را پایه گذاری کنیم ، ایشان در ادامه پاره ای از اقدامات صورت گرفته در دو ماه اول سال ۹۴ را اینگونه بیان کردند :
۱ – با توجه به نواقصات استادیوم ورزشی از طرف فرماندار و اداره ورزش استان و شهرستان مبلغ ۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شد که در حال ساخت اتاق داوران و ناظر ، مرمت رختکن ها ، محوطه سازی و تهیه خاک و کود مناسب برای زمین چمن ورزشی هستیم
۲- با توجه به اعتبار بنیاد مسکن و پیگیری دهیاری و شورای اسلامی تعریض خیابان اصلی و ایجاد بلوار از وسط در حال اجرا می باشد .
۳- با توجه به همکاری مردم عزیز و یکی از خیرین روستا کار ساخت آرامگاه سید رکنی و ساماندهی گلزار شهدا در حال اجرا می باشد .
۴-با توجه به عمومیت اماکن مذهبی و عمومی با همکاری مردم و بانیان امور خیریه و بسیج، مسجد امام حسن (ع) و حسینیه ارشاد و مسجد نبی (ص ) عملیات سنگ فرش پیاده روها ، تخریب یکی از منازل و بازسازی آن در کوچه حسینیه ارشاد و مرمت دیوار مسجدالنبی (ص) در حال اجرا می باشد.
۵-عملیات تعویض لوله های آب روستا در حال طی مراحل اداری جهت اجرا می باشد.
۶ پروژه نصب سنگ جدول کوچه باغ خلیفه به طول تقریبی ۶۰۰ متر به اتمام رسیده است .
۷- نصب ترانس قدمگاه بی بی صفیه به اتمام رسیده و لوله گذاری و انشعاب آب در حال اجرا می باشد.

قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

  1. با سلام و خسته نباشد به برادر خودم اقای احمدی والا ما چند وقتی سر در گم بودیم که چه به سر وبلاک بنه گز پر افتخار اومده تا اینکه دیشب بچه ها بهم گفتند که اقای احمدی وبلاک رو تبدیل به سایت کرده ممنون از خبر گذاریتون

دیدگاه بسته شده اند