خداحافظی لیلا رجبی از دنیای قهرمانی/ ناراحتی بوشهری‌ها از متلک زشت کارشناس سیما

  • توسط
  • مرداد ۲۳, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است

 

تیتر اول : بانوی پرتاب وزنه ایران بعد از ناکامی در مرحله مقدماتی پرتاب وزنه بازیهای المپیک و عدم صعود به فینال گفت: پیش از این قرار بود از دوومیدانی خداحافظی کنم و الان این کار را انجام می دهم.

به گزارش تیتر اول به نقل از «خلیج فارس»؛ لیلا رجبی که با عملکردی دور از انتظار در مرحله مقدماتی پرتاب وزنه بازی های المپیک ریو از گردونه مسابقات حذف شد، در گفت و گو با خبرنگاران گفت: اگر به رکودهای تمرینی و عملکردم در بازی های آسیایی اینچئون می رسیدم، راهی فینال می شدم.

رجبی ادامه داد: به عدم صعود به فینال فکر نمی کردم و امید زیادی به موفقیت داشتم.

وی با اشاره به اینکه همه تلاش خود را برای صعود به فینال بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو به کار بسته بود، گفت: دو شب بی خوابی و هیجان مسابقه باعث شد نتوانم به رکوردهای خودم دست یابم.
وی افزود: هر چه در توان داشتم برای رسیدن به هدفم به کار بستم و متاسفم که نتیجه خوبی کسب نکردم.

اندازه پراید هزینه کردند و لامبورگینی می‌خواهند!

همسر و مربی لیلا رجبی در مورد اظهارات احسان مهاجرشجاعی درمورد لیلا رجبی اظهار داشت: کسانی که حرف از غیرت می‌زنند خودشان سهمیه می‌گرفتند و می‌رفتند. شما برای ورزشکارتان چه کار کرده‌اید که به او می‌گویید بی‌غیرت است، خانم رجبی دو بار ورودی المپیک گرفته و همیشه تنها بوده است.

وی ادامه داد: ورزشکار در جای بزرگی می‌جنگد و با امکاناتی که داشت همین‌قدر زورش می‌رسید، کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند بررسی کنند چقدر هزینه شده است، با هیچ یک از اردوهای ما موافقت نشد، فقط ۵ ماه آخر را به ما حق ایاب و ذهاب دادند. من به عنوان مربی و خانم رجبی حقوق عقب‌افتاده داریم.

همسر و مربی لیلا رجبی اعلام کرد: ۱۲ ماه پیش ورودی المپیک گرفته بودیم و تنها دو ماه آخر با اردوی ما موافقت کردند و حتی گفتند که شما فدراسیون را تهدید می‌کنید و ما هم به این دلیل که حرف و حدیثی نباشد، در تهران ماندیم تا منتی نباشد.

رجبی گفت: اندازه پراید هزینه کرده‌اند و آن وقت توقع دارند ورزشکار از المپیک لامبورگینی بیاورد. واقعاً هیچ‌کاری برای ما نکردند و هر کسی چنین چیزی می‌گوید دروغ است، پس از بازگشت همسرم از المپیک یک تصمیم خوب برای آینده‌مان خواهیم گرفت. از همه مردمی که حمایت کردند، من را به عنوان مربی به ریو اعزام نکردند و سایر موارد بماند.

ناراحتی بوشهری ها از توهین کارشناس صدا و سیما به لیلا رجبی

توهین کارشناس شبکه ورزش به لیلا رجبی باعث ناراحتی ورزش دوستان و از جمله بوشهری ها شده است. به دنبال این موضوع پیمان رجبی همسر لیلا رجبی که از قهرمانان بوشهری دو میدانی آسیا می باشد در صفحه اینستاگرام خود با ناراحتی به این توهین اعتراض نمود و با ذکر اینکه فشار روحی و روانی روی ورزشکار هست خطاب به کارشناس و مجری سیما نوشت: «می دونی ورزش چی هست؟ بی مربی، بی امکاناتی، اون وقت کجا بودی؟ الان سرتون را از زیر برف در آوردید.»

به دنبال این پست در اینستاگرام جمعی از ورزش دوستان از جمله بوشهری ها با ابراز تاسف از این توهین مجری صداوسیما به حمایت از لیلا رجبی پرداختند. از جمله یکی از کاربران نوشت: «ما به بانو لیلا افتخار می کنیم ایشان واقعا غیرت داشتند که بدون مربی باز هم تو المپیک حاضر شدند همیشه برای ما قهرمان بوده و هستند.»

توهین کارشناس سیما به لیلا رجبی به سرعت در گروههای مجازی استان بوشهر نیز انعکاس یافت و با سیل حمایت از لیلا رجبی روبرو شد بطوریکه بسیاری از کاربران خواستار معذرت خواهی صدا و سیما بخاطر این توهین شدند.

 

قبلی «
بعدی »