اقدام وحشیانه یک ساندویچی در بوشهر بر علیه یک کارگر

  • توسط
  • اسفند ۲۷, ۱۳۹۶
  • دیدگاه غیر فعال شده است
به گزارش تیتر اول بنه گز به نقل از سوک، در حالی که عقربه‌های ساعت ۲۰ دقیقه از بامداد امروز را نشان می‌داد حادثه تاسف بار و در نوع خود کم‌نظیری در شهر بوشهر رخ داد که سبب جریحه‌دار شدن افکار عمومی و عابرین در نیمه‌های شب در بوشهر شد.

بر اساس این گزارش، در حالی که یکی از کارگران زحمتکش سازمان مدیریت پسماند شهرداری بوشهر با سن بیش از ۵۵ سال در حال تنظیف شهری در حد فاصل آتشنشانی تا مجتمع زیتون در خیابان شهید مطهری بوشهر بود به ناگاه فردی ضمن سردادن فحاشی به قصد کشت با چوب به جان این کارگر زحمتکش افتاد و تا وقتی که این فرد به حالت نیمه‌جان در جوی آب نیافتاده بود وی را رها نکرد.

ضارب که تقریبا ۲۶ سال سن داشت و در ساندویچی پیش از چهار راه آتشنشانی کار می‌کرد پس از این عمل سخیف و در نوع خود وحشیانه، بدون استرس به محل کار خود بازگشت تا مردمی که این موقع از نیمه شب در حال گذر از خیابان مطهری بودند کارگر پا به سن گذاشته را از جوی آب بلند، به داخل آتشنشانی منتقل و منتظر حضور پلیس و اورژانس ماندند.
به دلیل مظلومیتی که بر این کارگر از طرف یک فرد عصبانی وارد شده بود، تعداد فراوانی از شهروندان که در حین گذر متوجه این موضوع شده بودند تا آمدن تیم امدادی و پلیس در صحنه ماندند تا به نوعی از این کارگر زحمتکش هم دلجوی یکنند.
هر چند اورژانس پس از ده دقیقه به محل مورد ادعا رسید اما پلیس با بیش از ۲۰ دقیقه تاخیر خود را به این مکان رساند تا فرد خاطی را برای توضیحات به مقر پلیس راهنمایی کند.
کارگر مضروب شهرداری پیش از رسیدن آمبولانس در گفت‌وگوی کوتاه با خبرنگار سوک در خصوص این حادثه اظهار داشت: در حالی که پسماندهای روبروی ساندویچی را جمع کرده بودم برای آوردن گاری از کنار ساندویچی گذشتم که یکی از شاغلین این ساندویچی با عصبانیتی که دلیل ان را هم نمی دانم اقدام به پخش هم پسماندها کرد و از من خواست مجدد همه را جمع کنم.
 وی ادامه داد: از انجا که وظیفه من تنظیف شهر است به ایشان گفتم می روم گاریم را می‌آورم و بعد پسماندها را جمع می‌کنم که در فاصله ای که برای اوردن گاری رفتم وی به طرفم آمد و با چوب و مشت و لگد به من جمله کرد.
ضارب که در حال انتقال به کلانتری بود به پلیس گفت: کارگر شهرداری به وی فحاشی کرده و به همین خاطر او را کتک زده است در حالی که افرادی که روبروی ساندویچی بودند به پلیس گفتند که کارگر شهرداری فحاشی نکرده است.

گفتنی است این ساندویج‌فروش بوشهری نبوده و اهل یکی از استان‌های مجاور است.

قبلی «
بعدی »