کولاک دختران بنه گزی در مسابقات شیتوکای بانوان کشور / عکس

  • توسط
  • شهریور ۲۴, ۱۳۹۸
  • دیدگاه غیر فعال شده است

تیتر اول _ ناصر احمدی : شیر دختران بنه گزی در مسابقات شیتوکای بانوان کشور با درخشش خود کولاک کردند تا نام بنه گز ، تنگستان و استان بوشهر بر بلندای ورزش بانوان کشور بدرخشد .

دختران بنه گزی که در گذشته نیز ثابت کرده اند در ورزش بانوان حرف های زیادی برای گفتن دارند ، با قهرمانی های خود در رشته های مختلف رزمی ، ثابت کرده اند که میتوان چشم انداز روشنی را برای ورزش بانوان در بنه گز تنگستان متصور شد .

اما اینبار کرمانشاه آماده بود تا با میزبانی خود از مسابقات کشوری شیتوریا شیتوکای بانوان نام بنه گز تنگستان را در ذهن ها و تاریخ برگزاری این مسابقات حک کند .

دختران توانای بنه گزی میرفتند تا در رقابت با نمایندگان ۱۸ استان کشور با دست پر به خانه برگردند .

در پایان این مسابقات در رشته کمیته در رده های سنی مختلف نوجوانان ، نونهالان و خردسالان ، الهه شکوهی توانست مقام اول ، الناز شکوهی مقام اول ، زکیه آزمون مقام اول ، رقیه احمدی مقام اول کمیته و کاتا و حلما کرمی مقام سوم این دوره از مسابقات را در رشته کمیته کسب کنند .

با کسب این نتایج این شیر دختران بنه گزی عضو باشگاه فرهنگی ورزشی کارگر بنه گز بودند که توانستند با حمايت مدير تيم هاي رزمي باشگاه کارگرفاطمه عالیزاده و مربي خود زهرا میمدی از بین ۱۸ استان ، در مجموع ، مقام سوم کشوری این مسابقات را برای بنه گز ، تنگستان و استان بوشهر به ارمغان بیاورند .

گفتنی است باشگاه فرهنگی ورزشی کارگر بنه گز در راستای اهداف ورزشی خود با حمایت از بانوان بنه گزی با فعالیت در رشته های رزمی ، باعث کسب چنین موفقیت هایی می باشد .

قبلی «
بعدی »