مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران : در بنه گز اینترنت نسل سوم و نسل ۴ راه‌اندازی می‌شود

  • توسط
  • بهمن ۱۹, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است

به گزارش تیتر اول بنه گز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری تنگستان -وحید صدوقی در جلسه شورای دارای شهرستان تنگستان اظهار داشت: اپراتور همراه اول با توجه به اعلام سال توسط مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل برنامه‌ای با اعتبار ۳۰ هزار میلیارد ریال ارائه کرد که طی آن برنامه چهارسال آینده کشور در طی یک سال انجام شد.

وی اضافه کرد: در دهه فجر امسال فقط در استان بوشهر پروژه‌هایی به میزان یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در بخش اپراتوری همراه اول افتتاح و به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیارایران(همراه اول) تصریح کرد: در شهر اهرم مرکز شهرستان تنگستان، توسعه خوبی در زیرساخت‌های مخابراتی همراه اول صورت گرفته که نصب و راه‌اندازی دو سایت G3 و ۴سایت G4 بر همین مبناست.

وی با اشاره به اینکه شهرستان تنگستان از نظر زیرساخت‌های مخابراتی نسل ۳ تکمیل شده است، گفت: در روستای بوالخیر این شهرستان یک سیستم نسل G3 نصب شد که در سال جاری یک سیستم نسل G4 دیگر نصب می‌شود.

صدوقی بیان کرد: در شهرهای آباد و دلوار و روستاهای گورکات،” بنه گز “، قباکلکی، عالی حسینی ، خورشهاب، محمدعامری و رستمی یک نسل سوم و یک نسل ۴ راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) ابراز امیدواری کرد: برای بالابردن کیفیت ارتباطات زیرساخت‌های همراه اول توسعه این بخش تا پایان سال جاری در تنگستان انجام شود.

وی افزود: پروژه‌های همراه اول که در دهه فجر سال جاری در استان بوشهر افتتاح می‌شود یک هزار و ۶۰ میلیارد ریال است که بخشی از آن در تنگستان اجرا می‌شود.

صدوقی ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده در هفته دولت سال آینده ۵۵۰ میلیارد ریال پروژه در استان بوشهر افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیارایران(همراه اول) عنوان کرد: پروژه‌های افتتاح شده در استان بوشهر در دولت تدبیر و امید تاکنون بیش از ۲۲۸۰ میلیارد ریال بوده که در نوع خود بی‌نظیر است.

وی سرمایه‌گذاری همراه اول در دولت تدبیر و امید را طی این ۴ سال در کل کشور بالغ بر ۱۰۰ هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

قبلی «
بعدی »