نحوه فعالیت کاندیداهای بوشهری در واتساپ و تلگرام

  • توسط
  • بهمن ۱۲, ۱۳۹۴
  • دیدگاه غیر فعال شده است

شبکه های اجتماعی موبایلی این روزها به بستری مناسب برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی تبدیل شده اند و هر کدام از کاندیداها به نوعی از آن برای معرفی خود بهره می برند.

به گزارش تیتر اول به نقل از استان ۲۴ ؛ اگرچه غالب نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر ترجیح داده اند شخصاً در شبکه های اجتماعی حضور نداشته باشند، اما برخی از آنها محتاطانه و برخی دیگر بدون واهمه در گروه های واتساپی و تلگرامی فعالیت دارند.

در ادامه به نوع فعالیت برخی از نامزدها در شبکه های موبایلی اشاره شده است.

یکی از کاندیداهای جنوب استان بوشهر که کانالی را برای تبلیغات خود در تلگرام راه اندازی کرده است، تا کنون فقط به انتشار دو پست اکتفا کرده که در یکی از آنها مختصری از بیوگرافی خود گفته و در پستی دیگر گفته است که قطره های کوچک آب، اقیانوس بزرگ را می سازند و دانه های شن ساحل زیبا را… که احتمالاً منظورش از قطره های آب و دانه های شن همان آراء مردم می باشد که به آن چشم دوخته است. این فرد تا کنون در گروه های واتساپی و سایر شبکه های اجتماعی مشاهده نشده است.

نامزدهای مطرح انتخابات در حوزه دشتی و تنگستان شخصاً در گروه ها دیده نمی شوند، اما حامیان دو تن از مطرح ترین این نامزدها که از مدعیان نیز به حساب می آیند به طور هدفمندی فعالیت در شبکه های اجتماعی را مدیریت می کنند. هر یک از این نامزدها افرادی را برای مدیریت شبکه های اجتماعی انتخاب کرده و فعالیت های کاندیدا را بصورت آنلاین و لحظه به لحظه در تمامی گروه های تحت پوشش گزارش می کنند.

در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم نیز حامیان یکی از کاندیداها با ایجاد گروهی در تلگرام به تبلیغ از وی و گزارش فعالیت های او مبادرت می ورزند. جذب اعضای جدید در گروه و قول و قرارهای تبلیغاتی با شخص کاندیدا از دیگر برنامه های این کاندیداست. وی شخصاً در گروه فعالیت نمی کند اما حامیان وی با رعایت احترام فقط به تبلیغات صحیح می پردازند.

کاندیدایی در شهرستان دشتستان که اتفاقاً خیلی هم به شبکه های اجتماعی سر می زند، تمامی گفتگوهای کاربران را به صورت چراغ خاموش زیر نظر دارد و بعضاً در صورت نیاز به شبهاتی که پیش می آید پاسخ می دهد. وی در هنگام حضور آیکون آنلاین شبکه اجتماعی خود را غیر فعال می کند تا سایر اعضاء از حضور وی باخبر نشوند. گروه های متعددی در واتساپ از این کاندیدا حمایت می کنند.

کاندیدای دیگری در حوزه دیر، کنگان، جم و عسلویه، در گروه های زیادی که از سوی حامیانش ایجاد شده حضور دارد. وی اگرچه خیلی کم در مباحث حضور می یابد، لیکن همواره با چراغ روشن آنچه در گروه ها می گذرد را رصد کرده و در صورت لزوم بعداً مواردی را به گردانندگان گروه ها گوشزد می کند. گفتنی است چندین گروه در شبکه های اجتماعی واتساپ و تلگرام وی را پشتیبانی می کنند.

کاندیدای دیگری در دشتستان که در گروه های واتساپ بعضاً با کاربران مباحثه می کند، گلچینی از پاسخ های خود درباره بعضی موضوعات را در وبلاگی منتشر می کند. وی اخیراً درباره تبدیل فرمانداری دشتستان به فرمانداری ویژه نظراتی را ارائه کرده و کارکردهای آن بعلاوه نقش فرماندار ویژه را توضیح داده است. این ترفند تا حدود زیادی توانسته نام وی را در بین کاربران شبکه های اجتماعی مطرح سازد

قبلی «
بعدی »