در حکمی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، عبدالرضا عالی پور معاون قرآن و عترت شد

به گزارش تیتر اول بنه گز، متن این حکم به شرح زیر است:به موجب این ابلاغ و با توجه به سوابق، تعهد و تجربیات ارزشمندی که دارید جنابعالی را به عنوان معاون قرآن و عترت این اداره کل منصوب می نمایم.امید است با اتکال به خداوند متعال و تلاش در جهت ارتقاء جایگاه فرهنگ و هنر و ارزش های اسلامی، استفاده بهینه از ظرفیت و توانمندی اصحاب فرهنگ و هنر و بر اساس ضوابط و مقررات جاری در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت به وظایف محوله موفق و سربلند باشید.
مدیر کل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر
قبلی «
بعدی »

13 دیدگاه ها

  1. سلام. انتصاب جناب آقای عالیپور،فرد متدین،فهیم و کاردان را به ایشان و همه اهالی محترم بنه گز تبریک و تهنیت عرض می نمایم. انشاءا… ایشان در ظل توجهات حضرت بقیة ا… الاعظم(عج) همواره سلامت و تندرست باشند.

  2. انتصاب بجا و شايسته جناب آقاى عاليپور را به ايشان تبريك گفته و براى ايشان در انجام اين وظيفه خطير، آرزوى موفقيت مى نمايم.

  3. سلام.انتصاب اقای عالیپور رابه ایشان وخانواده محترمشان تبریک عرض مینمایم.

  4. به امید قهرمانی استقلال.وباارزوی موفقیت برای تیمهای روستای عزیزمان کارگروپرسپولیس.

  5. امورات مربوط به قرآن کریم و عترت زیر مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی و یا اوقاف می باشد مطمین هستین اداره کل فرهنگ و ارشاد چنین معاونتی هم داره

  6. ما به پورتال اداره کل ارشاد سری زدیم . معاونتی به این نام وجود نداشت ادمین عزیز

  7. با سلام
    با سلام و درود به مدیر محترم سایت تیتر اول و خوانندگان آن وبا آرزوی توفیق و سعادت برای جوانان صاف و بی آلایش روستا ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. با سپاس مجدد

    • با سلام
      دوست عزیز سوالی که جناب عالی در مورد ایشان مطرح کردید را بدلیل اینکه این مسایل مربوط به عقاید و دیدگاه های شخصی ایشان می باشد از درج آن معذوریم شما میتوانید این سوال را شخصا یا به طریق دیگری با ایشان مطرح کنید
      از اینکه به این سایت سر میزنید متشکرم

  8. ناصر چه میکنیا.مال فوتبال ماهم زدی داخل ای خو

  9. با سلام محضر دوستان عزیز و گرامی و اهالی محترم و معزز روستای بنه گز .
    از اظهار لطف و محبت همگی شما به عنوان خدمتگزار مردم روستا کمال تشکر و قدردانی را دارم و از اینکه با ارسال پیامهای تبریک به این حقیر ، اینجانب را مورد عنایت و تفقد خود قرار داده اید صمیمانه سپاسگذارم و از خداوند منان نیز عاجزانه خواستارم که در همه حال و همه جا ضمن سپاسگزاری از درگاه لایزال خود، توفیق خدمت خالصانه را نیز در همه عرصه ها خصوصا قرآن و اهل بیت (ع ) به این حقیر عنایت فرماید و این آرزو را دارم که خدمتگزار شایسته ای برای استان خصوصا اهالی محترم روستای بنه گز باشم .
    ضمنا بر خودم هم فرض می دانم که از تلاشهای بی ریا و خالصانه مدیر محترم سایت جناب آقای احمدی کمال تشکر را داشته باشم . ملتمس دعای تک تک شما عزیزان هستم .

دیدگاه بسته شده اند