تصادف در محور عالي شهر به بنه گز + تصاویر

تیتر اول بنه گز :حادثه دلخراش در مسیر عالیشهر – بنه گز  ۱ کشته و ۲زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش تیتر اول این حادثه که در ساعت ۱۲ ظهر امروز  ۵ مرداد ماه  در مسیر عالیشهر – بنه گز رخ داد یک دستگاه خودروی پرايد ١٤١ با پژو ٤٠٥ برخورد شدید نمود که در این حادثه راننده خودرو  پراید جان خود را از دست داد.

در این حادثه سرنشينان پژو  که دونفر بودند مجروح و به بیمارستان انتقال داده شدند. که خوشبختانه حال آنها مساعد گزارش شده است.

شایان ذکر است بیرون آوردن راننده ١٤١ از خودرو حدود نیم ساعت به طول انجامید که سرانجام با كمك پرسنل آتش نشانی بیرون آورده شد. راننده مذکور تا حدود ربع ساعت بعد حادثه زنده بود که متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده و خونریزی زیاد قبل از اینکه از داخل خودرو بیرون آورده شود فوت می نماید.

 

IMG-20160726-WA0017 IMG-20160726-WA0016 IMG-20160726-WA0020 IMG-20160726-WA0012 IMG-20160726-WA0007 IMG-20160726-WA0014 IMG-20160726-WA0015

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قبلی «
بعدی »

4 دیدگاه ها

  1. من خودم یه با توی همین سربالایی ماشینم خاموش شد. از پشت و روبرو هم ماشین می اومد. خدا بهم رحم کرد که اتفاقی نیافتاد. واقعا این جاده با این که پرتردد شده اصلا استاندارد نیست.همیشه با پدرم که از این جاده عبور می کنیم از اول تا انتهاش معایبشو میگن و به سازندش لعن می فرستن.

  2. این جاده مرگه .متاسفانه تا به حال این جاده جان چندین نفر از هم استایهایمان را گرفته غیر از تصادفات مجروحی دیگه.بسته بشه والا والا خیلی بهتره.از اعضای شورا عاجزانده درخواست دارم که فکری به حال این جاده کنند.

  3. مدیریت محترم سایت ضمن تشکر از اطلاع رسانی سریع و خوبتون. اما به نظر شما ایا بهتر نبود فقط به تصاویر خودروهای آسیب دیده بسنده میکردید و از گذاشتن تصاویر راننده مرحوم خودداری میکردید. به نظر شما دیدن تصاویر خونین و بی جان پدر برای بچه ها و نزدیکان آن مرحوم چه لحظاتی رو بوجود خواهد اورد؟ چه بسا که بسیاری از این تصاویر جهت پخش در شبکه های اجتماعی نیز استفاده کنند.جای تاسف در اینگونه خبر رسانی آن هم در یک سایت خبری وجود دارد.

    • سلام
      مطمئنا نظر جنابعالی را برای خود به عنوان یک نظر خوب و راهبردی در نظر خواهیم گرفت اما به هر حال اینگونه تصاویر چه از جانب ما و چه از جانب دیگران منتشر میشوند و راه گریزی از آن وجود ندارد
      اما به احترام نظر جنابعالی و با عنایت به دید مثبت شما نسبت به این گونه قضایا آن تصاویر را حذف می کنیم
      با تشکر

دیدگاه بسته شده اند