سجاد مشایخ کاپیتان کارگر بنه گز : فریادهای ما را همه شنیده اند جز مسئولین استان

تیتر اول بنه گز : سجاد مشایخ کاپیتان تیم فوتبال کارگر بنه گزتنگستان از شرایط تیم شهرستان تنگستان به شدت انتقاد کرد و گفت: تنها نکته ای که برای آقایان مهم نیست همین تیم شهید پرور کارگر بنه گز است! در خبرها شنیدیم شاید اتفاقی رخ دهد اما هنوز هیچ تماسی از سوی مسئولان باشگاه با ما گرفته نشده است.

مشایخ ادامه داد: عالی نژاد تنهاست این را دیگر همه می دانند، نیاز نیست بگویم که زندگی خود را وقف فوتبال کرده اما نمی دانم چرا هیچ عزمی برای کمک به تیم های استان بخصوص تیم های نظیر کارگر بنه گز، ایرانجوان خورموج و پرسپولیس گناوه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: فریادهای ما را همه شنیده اند جز مسئولین استان خودمان، کجای دنیا سراغ داریم مالک باشگاه بگوید نصف هزینه ها را شما بدهید، نصف دیگر را من ! خب عاشقی هم حدی دارد یکی دست این همه را عاشق فوتبال را در سراسر استان بگیرد. تیم ما سال گذشته و حتی سالیان گذشته انبوهی بازیکن به فوتبال ایران معرفی کرده، جواب باشگاه داری خصوصی را اینگونه می دهند!؟ دوستان مسئولان در شهرستان تنگستان و استان بدانند عالی نژاد رفت فوتبال دراین منطقه می میرد! هرکسی جرأت دارد یک ماه تیم داری کند تا ببیند چه شرایطی را باید تجربه کند.

کاپیتان کارگر بنه گز در ادامه صحبت هایش تاکید کرد: هرسال فوتبال ایران ستاره های بوشهری را می بیند و ستایش می کند، چه اتفاق خوب و مهمی بهتر از این؟! ما جوانی خود را در فوتبال بوشهر سپری کردیم اما دریغ از یک سال دریافت پول کامل … ماجرای جفا در حق جوانان فوتبال دوست بوشهری بر هیچ کس پوشیده نیست ، جوانان اصفهانی و خوزستانی در لیگ دو هم پول می گیرند اما بهترین بازیکنان بوشهری برای بستن یک قرارداد معمولی باید راهی کویر شوند تا دیده شوند و زندگی بهتری داشته باشند.

مشایخ در پایان این گفتگو گفت: مگر نمی خواهند جوانان از مشکلات و هنجارهای اجتماعی دور باشند، حالا وقت آن است تا دیر نشده فکری کنند که فردا دیر است.

قبلی «
بعدی »

2 دیدگاه ها

  1. کو گوش شنوا استان و شهرستان

  2. سلام …
    تا تیمهای بوشهری هستن دیگه کسی به فکر تیمهاییی نظیر کارگر نیست چون لمپهنهای بوشهری خودشون رو شهری و اطراف رو صحرایی حساب میکنن …بعدشم فوتبال کارگر چه گلی به سر تنگستان زده که مسویلین تین شهرستان به فکرش باشن وقتی پول دارن که میرن به یکی مث صمد اکبری ۴۰ملیون میدن میدن که ……………………………… بایدم نه از مسولین شهرستان حمایت بشه وقتی اهرم رو قابل نمیدونن بیان تو اهرم بازی کنن چرا باید حمایت بشن ….بربن قراردادهای سال گزشته این تیم رو ببینین …۷نفر بالای ۲۰لیون پول گرفتن …ولی یه جونی مث سلامت زاده یا قدرتیان کل قرارداد فصلشون به زور ۲ملیون میشه به این خاطره که مسولین تنگستان نباید حمایت بشن ….

دیدگاه بسته شده اند