شگرد عنایتی برای ماندن در استقلال؛ تمجید از همه گزینه های سرمربیگری!

  • توسط
  • خرداد ۲۵, ۱۳۹۴
  • دیدگاه غیر فعال شده است

گروه ورزش؛ مهاجم مسن استقلال قصد دارد در پایان فصل آینده از فوتبال خداحافظی کند.
او گفته که قصد دارد در پایان فصل آینده فوتبال را کنار بگذارد و البته این را هم گفته بود که دوست دارد سال آخر فوتبالش را در استقلال بگذراند. اما مدتی که از این اظهار نظر گذشت، امیر قلعه نویی سرمربی استقلال که حامی عنایتی در این تیم است از این باشگاه رفت و حالا عنایتی نمی داند در برنامه های سرمربی آینده استقلال جایی دارد یا نه.
اما عنایتی برای اینکه در استقلال بماند چاره ای اندیشیده است. او تصمیم گرفته به طور کلی از تمام گزینه های سرمربیگری فصل آینده استقلال تعریف و تمجید کند تا آن ها را از خود راضی نگه دارد و هر کدامشان که سرمربی شد، او را حفظ کند. عنایتی چند ماه قبل به شدت از قلعه نویی حمایت می کرد و در شرایطی که این مربی مخالفان زیادی داشت، سنگ قلعه نویی را به سینه می زد.
اما حالا که قلعه نویی رفته و احتمالا منصوریان سرمربی فصل آینده استقلال می شود، عنایتی به تمجید از منصوریان پرداخته و در مصاحبه هایش از این مربی تعریف می کند. او می گوید: «منصوریان می تواند در استقلال نتایج خوبی بگیرد. با موفقیت منصوریان در استقلال، یک مربی جوان و خوب به فوتبال ایران معرفی می شود. او در نفت نتایج خوبی گرفته و اطلاعات خوبی دارد. منصوریان فاکتورهای موفقیت را دارد. خیلی از تیم های موفق دنیا، سرمربی جوان دارد و ما نباید دنبال خراب کردن جو استقلال باشیم.»
عنایتی البته پا را فراتر از این می گذارد و چاره ای هم برای زمانی می اندیشد که منصوریان سرمربی نشود! او از تمام گزینه های سرمربیگری حمایت می کند و می گوید: «هر کسی که سرمربی می شود باید مورد حمایت هواداران و پیشکسوتان باشد.» عنایتی با مصاحبه های اخیرش نشان داده که تدبیر خوبی برای ابقای خود در استقلال اندیشیده و تصمیم جدی دارد که فصل بعد هم در استقلال بازی کند.

قبلی «
بعدی »