اوزیل خشم مادریدی‌ها را درآورد

  • توسط
  • خرداد ۱۹, ۱۳۹۴
  • دیدگاه غیر فعال شده است

خبرگزاری ایسنا: مسوت اوزیل الان در فوتبال جزیره و برای آرسنال بازی می کند. او دو سال پیش بازیکن رئال‌مادرید بود و بازی‌های درخشانی را با پیراهن این تیم به نمایش گذاشت.

طبیعی است که هواداران رئال مادرید به این ستاره آلمانی حساسیت نشان بدهند؛ به ویژه این که او قهرمانی در لیگا را با رئال به دست آورد و بازیکن محبوبی در این تیم بود اما حرکتی را انجام داد که باعث خشم هواداران رئال مادرید شد.

روزنامه بیلد آلمان نوشت که مسوت اوزیل به همراه جولین دراکسلر، ستاره شالکه بعد از آن که بارسلونا قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد به جشن این تیم در برلین رفتند. آنها دعوت نیمار را برای شرکت در این جشن پذیرفتند و به همین خاطر نیز در مراسم آبی-اناری‌ها شرکت کردند.

بدون شک هواداران رئال مادرید از این حرکت اوزیل خشمگین خواهند شد. روزنامه “دیونسا سنترال” نیز به انتقاد از ستاره سابق رئال پرداخت. روزنامه “اسپورت” ایالت کاتالونیا پیش از این اوزیل را یک بارسلونایی دانست و این سخنان را از زبان او منتشر کرد: “از کودکی طرفدار بارسلونا بوده‌ام. بارسلونا تیم رویاهای من است و امیدوارم روزی بازی در این تیم را تجربه و در کنار لیونل مسی بازی کنم.”

اوزیل در آرسنال نیز نتوانست انتظارات را برآورده کند و احتمال بازگشت او به فوتبال آلمان زیاد است. شالکه و بایرن‌مونیخ از مشتریان این بازیکن هستند.

قبلی «
بعدی »