امام جمعه بوشهر: مسوولان خدمت به مردم را سرلوحه کارخود قرار دهند

  • توسط
  • خرداد ۱۵, ۱۳۹۴
  • دیدگاه غیر فعال شده است

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری درآیین نمازجمعه بوشهر افزود: خدمت به مردم و پرهیز از تجمل گرایی و کاخ نشینی از اصول و اندیشه های امام راحل است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: مسوولان نظام جمهوری اسلامی هیچ وقت نباید فراموش کنند که مردم این سرزمین در به ثمررسیدن انقلاب، دوران جنگ، سازندگی و تاکنون با حضور درعرصه های مختلف همچون دیواری استوار پشتیبان نظام بوده اند.

صفایی بوشهری گفت: مسوولان درمقابل مردمی که این همه مشکلات و سختی ها را تحمل کردند نباید درخدمتگزاری و احترام به آنان کم بگذارند و با تمام وجود در خدمت آنان باشند.

وی یادآور شد: اگر روح خدمتگزاری نباشد و با امور غیرشرعی به مردم فشار آورده شود، آنان تحمل نمی کنند.

امام جمعه بوشهربا اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در آیین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: برخی ها با تعریف های وارونه به دنبال تحریف شخصیت امام راحل هستند.

وی اضافه کرد: شخصیت امام راحل شخصیتی شفاف، روشن و در همه طول عمر خود مواضعی روشن و صریح داشتند.

صفایی بوشهری ادامه داد: تحریف شخصیت امام راحل باعث انحراف از راه و ایجاد مشکل برای جامعه می شود.

وی ادامه داد: اثبات اسلام ناب محمدی (ص) و نفی اسلام آمریکایی، اعتماد به امداد الهی و بی اعتمادی به قدرتهای جهانی، حمایت از محرومان و مستضعفان و نفی اشرافی گری، اعتماد به اداره و نیروی مردم، مخالفت با مستکبران، اعتقاد به استقلال ملی، وحدت امت و وحدت ملی از جمله اندیشه ها و اصول امام راحل است.

صفایی بوشهری گفت: دشمن امروز با اخم و لبخند و دادن وعده های توخالی می خواهد سلطه خود را برایران بازگرداند که مسوولان باید از اخم دشمن بترسند و فریب لبخند و وعده های توخالی آنان را نخورند و براساس اصول انقلاب پیش بروند.

وی با تاکید بر وحدت شیعه و سنی افزود: ایران اسلامی همان طور که از حزب الله شیعه حمایت می کند از برادران سنی فلسطینی نیز حمایت می کند.

قبلی «
بعدی »