فرمانده انتظامی استان تشریح کرد: ماجرای رها کردن جسد در خیابان بهشت صادق بوشهر چه بود؟

  • توسط
  • مرداد ۲۰, ۱۳۹۹
  • دیدگاه غیر فعال شده است

تیتر اول : فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی که پس از قتل دوست خود جسدش را در یکی از خیابان های شهر بوشهر رها کرده بود خبر داد.

به گزارش تیتر اول ؛ سردار خلیل واعظی در بیان جزئیات این خبر گفت: ساعت ۷ صبح جمعه گذشته برابر اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک در خیابان بهشت صادق، پس از بررسی ماموران انتظامی مشخص شد، جسد متعلق به فردی حدودا ۴۵ ساله است که آثار ضرب و جرح بر روی بدن وی مشهود بود.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در بررسی کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی و مدارک همراه جسد، هویت مقتول شناسایی شد، افزود: متوفی پس از دستور مقام قضائی برای بررسی های بیشتر توسط عوامل امدادی به پزشکی قانونی منتقل شد.

سردار واعظی تاکید کرد: پس از مشخص شدن هویت قاتل، ماموران انتظامی شهرستان بوشهر با همکاری پلیس آگاهی در عملیات غافلگیرانه متهم و همدستش را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: متهم در بازجویی های فنی پلیس به ارتکاب قتل اعتراف کرد و اظهار داشت: به علت اختلافات شخصی با مقتول درگیر و وی را به قتل رسانده است.

سردار واعظی با بیان اینکه در این رابطه دو نفر متهم دستگیر شده اند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری برای بررسی و تحقیقات در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

منبع : خلیج فارس

قبلی «
بعدی »