۲.۷ تن موادمخدر توسط پلیس استان بوشهر کشف و ضبط شد

  • توسط
  • مرداد ۲۰, ۱۳۹۹
  • دیدگاه غیر فعال شده است

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از متلاشی‌شدن ۸ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان بوشهر خبر داد و گفت: در ۴ ماه نخست امسال ۲ تن و ۷۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده است.

به گزارش تیتر اول ، سرهنگ عبدالرضا شبانی ، ضمن گرامی‌داشت هفته خبرنگار، نقش مهم اصحاب رسانه در اهداف و ماموریت‌های پلیس را مهم دانست و اظهار داشت: خبرگزاری تسنیم در راستای  برنامه‌های پلیس در بخش‌های مختلف از جمله مبارزه با مواد مخدر گام بر می‌دارد که خدمات این خبرگزاری قابل تقدیر و تحسین است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با تاکید بر مبارزه مستمر با سوداگران مرگ در خشکی و سواحل تصریح کرد: مبارزه با مواد مخدر در استان بوشهر با تلاش اصحاب رسانه اجتماعی شده به‌گونه‌ای که همه مردم خود را موظف می‌دانند.

وی، با قدردانی از تعامل مستمر مردم با ماموریت‌ها و اهداف پلیس و نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: آموزش‌های همگانی پلیس که در گذشته از طریق نشست‌ها و همایش‌ها برگزار می‌شد اکنون به سبب شیوع بیماری کرونا و در راستای مقابله با این بیماری، از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار دارد.

سرهنگ شبانی از اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی پلیس برای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد و بیان کرد: در ۴ ماه نخست امسال ۸ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان بوشهر متلاشی  شد.

قبلی «
بعدی »