وعده رسول‌پناه: هیچ بازیکنی جدا نمی‌شود

  • توسط
  • تیر ۳۰, ۱۳۹۹
  • دیدگاه غیر فعال شده است

به گزارش “تیتر اول” به نقل از ورزش سه ، در شرایطی که اکنون بزرگترین نگرانی برای پرسپولیسی‌ها موضوع پنجره نقل و انتقالاتی و البته جدایی احتمالی برخی ستاره‌های این تیم است، سرپرست موقت تیم این موضوع را رد می کند.

مهدی رسول پناه، سرپرست موقت پرسپولیس در رابطه با نمایش این تیم مقابل فولاد به سایت باشگاه گفته: شب گذشته بازی تیم را از نزدیک دیدم و از نمایش پرسپولیس لذت بردم. فکر می‌کنم تیم در نیمه دوم بازی متفاوتی انجام داد و خوشبختانه با این سه امتیاز گام بلندی به سوی قهرمانی برداشت.

او ادامه داد: بعد از بازی به رختکن رفتیم و چند دقیقه‌ای در جشن بازیکنان بودم. از بازیکنان و کادر فنی تشکر کردم که با تلاش و زحمت زیاد باعث خوشحالی هواداران شدند و به کل اعضای تیم و کادر فنی هم تبریک گفتم.

رسول پناه در رابطه با احتمال جدایی بازیکنان نیز گفت: این باعث افتخار است که پرسپولیس در آستانه کسب چهارمین قهرمانی متوالی است و ما همیشه قدردان این بازیکنان و همچنین کادر فنی خواهیم بود. از آقای گل‌محمدی ممنونم که از وقتی آمده بهترین نتایج را با پرسپولیس گرفته؛ مطمئنا برنامه ما حفظ اسکلت این تیم برای فصل بعد است و فعلا هم به غیر از علیرضا بیرانوند عزیز که لژیونر شد، هیچ بازیکن دیگری قرار نیست جدا شود.

قبلی «
بعدی »