پیروزی قاطع شاهین عامری تنگستان در لیگ دسته سه کشور / تصاویر

  • توسط
  • شهریور ۳۰, ۱۳۹۸
  • دیدگاه غیر فعال شده است

تیتر اول _ ناصر احمدی : دیدار دو تیم شاهین بندر عامری تنگستان و بهمن لرستان در حالی آغاز شد که در همان ابتدای کار یاران شاهین عامری میتوانستند در دقیقه یک بازی دروازه بهمن را باز کنند ، دیری نپایید که در دومین دقیقه بازی این بازیکنان بهمن بودند که دروازه شاهین را تهدید کردند ، در کنار این کش و قوس ها دقیقه سوم بازی رنگ گل به خود گرفت و محمد دریانورد دروازه بهمن لرستان را باز کرد .

در ادامه شاهینی ها به تاکتیک استفاده از ضد حمله روی آوردند و در اینکار نیز موفق بودند ، هر چند بهمن لرستان در نیمه اول بیش از شاهین مالک توپ بود اما این شاهین بود که با دفاع خوب و منطقی و بستن بازی از وسط ، بهمن لرستان را مهار کرده بود .

در کنار این بازی پربرخورد و اعتراض لرستانی ها به نحوه قضاوت داور دومین گل بازی توسط محمد علیپور بر تور دروازه بهمن بوسه زد تا شاهین با اختلاف دو گل پیش بیفتد .

اما این پایان کار نبود و بازیکنان بهمن که به نظر می رسید به هیچ وجه نمیتوانستند باخت در این بازی را قبول کنند گل اول خود را توسط مسلم دریگوند وارد دروازه شاهین کردند تا اختلاف گل ها به یک برسد .

بهمن لرستان حال امیدوارانه تر به کار خود ادامه میداد تا اینکه بازیکن بهمن در موقعیتی مشکوک بعد از جا گذاشتن دروازه بان به زمین خورد اما داور که اعتقادی به پنالتی نداشت رای به شروع بازی از جلوی دروازه شاهین داد ، که همین عامل موجب اعتراض شدید بازیکنان و کادر فنی بهمن لرستان گردید و درگیری در زمین بازی با داور بالا گرفت .

در این لحظه داور یک بازیکن و سرمربی بهمن را اخراج کرد تا این تیم با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه دهد .

شاهین که مزد بازی منطقی و هوشمندانه خود را با پیش افتادن از حریف گرفته بود در محوطه جریمه صاحب یک ضربه پنالتی شد تا عباس صفری بازیکن قدیمی و کهنه کار این تیم ، تیر خلاص را بر پیکره بهمن لرستان فرود آورد .

در پایان این دیدار بازیکنان بهمن لرستان به طرف داور بازی هجوم بردند و قصد ضرب و شتم داور را داشتند که با همراهی نیروی انتظامی ، داور به اتاق داوران هدایت شد .

گل های شاهین را محمد دریانورد ، محمد علیپور و عباس صفری به ثمر رساندند و تک گل بهمن لرستان را مسلم دریگوند وارد دروازه شاهین کرد .

قبلی «
بعدی »