برانکو: تصمیم به ترک پرسپولیس را از چند ماه قبل گرفته بودم

  • توسط
  • خرداد ۳۱, ۱۳۹۸
  • دیدگاه غیر فعال شده است

به گزارش تیتر اول به نقل از تسنیم، برانکو ایوانکوویچ در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری «سعودی لیگ» عربستان گفت که تصمیمش برای ترک ایران را از چند ماه قبل گرفته و از همان زمان نیز مذاکرات خود را با تیم جدیدش، الاهلی آغاز کرده بود.

سرمربی کروات پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از چند ماه قبل، زمانی که تصمیمم برای ترک پرسپولیس قطعی شد، مذاکراتم را با مقامات الاهلی آغاز کردم. روند مذاکرات هم به صورت یکنواخت و با سرعتی خوب پیش می‌‌رفت تا اینکه ما به توافق نهایی دست پیدا کردیم. به اینکه سرمربی تیمی مانند الاهلی شده‌ام افتخار می‌‌کنم، تیمی که تاریخچه پرافتخاری دارد و می‌‌خواهم با این تیم نتایجی کسب کنم که هواداران را خوشحال کند.

برانکو با تأکید بر اینکه برای او جلب رضایت هواداران الاهلی بسیار مهم است، ادامه داد: در فوتبال، هواداران مهمترین چیز هستند. تمام کاری که ما انجام می‌دهیم هم برای خوشحال کردن آنهاست. امیدوارم رضایت هواداران الاهلی را جلب کنم و اطمینان دارم که ما می‌توانیم آنها را به چیزی که می‌خواهند برسانیم و برای بردن تمام بازی‌ها و لیگ تلاش کنیم.

برانکو در ادامه درباره دو هموطنش زوان مامیچ و اسلاون بیلیچ که پیش از این در عربستان مربیگری کرده‌اند (به ترتیب در تیم‌های الهلال و الاتحاد) و به دلیل عدم موفقیت اخراج شدند، اظهار داشت: بیلیچ الان سرمربی تیم وست‌بروموویچ است. زوران هم مربی خوبی است اما هر دوی آنها برای اولین بار در شرایطی مانند آنچه لیگ عربستان دارد کار می‌کردند و به همین دلیل نتوانستند خیلی سریع خودشان را با لیگ این کشور تطبیق دهند. اینجا کسی نمی‌‌تواند مدت زیادی برای کسب نتیجه صبر کند و به همین دلیل سرنوشت مربیان اینگونه رقم می‌خورد.

قبلی «
بعدی »