هدف اصلی طرح ملی کنترل فشار خون آگاه سازی مردم و شناسایی کسانی است که از بیماری خود اطلاعی ندارند/عکس

  • توسط
  • خرداد ۱۹, ۱۳۹۸
  • دیدگاه غیر فعال شده است

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان : هدف اصلی و بنیادی طرح ملی کنترل فشار خون ، آگاه سازی و شناسایی افرادی است که از بیماری خود اطلاعی ندارند و در معرض خطر تلقی می شوند .

به گزارش تیتر اول مهندس عادل مقدس در حاشیه آغاز طرح ملی کنترل فشار خون در تنگستان گفت : تلاش های گسترده ای برای جلب مشارکت مردم برای همراهی در اجرای طرح ملی کنترل فشار خون صورت گرفته است و امیدواریم بتوانیم همه جمعیت تحت پوشش شهرستان را پایش کنیم .

مهندس مقدس تصریح کرد : تمامی بیماران شناسایی شده در طرح ملی کنترل فشار خون ، ضمن دریافت آموزش های لازم ، به پزشک ارجاع و مورد پیگیری ماهانه قرار خواهند گرفت .

مهندس عادل مقدس تاکید کرد : فشار خون به عنوان یک بیماری خاموش معرفی می شود زیرا در بسیاری از مواقع هیچ علامت و نشانه خاصی نداشته و همین موضوع موجب بروز سکته ها و مشکلات قلبی و عروقی به صورت ناگهانی می شود .

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان بیان داشت : تمامی افراد بالای ۳۰ سال ، مادران باردار و بیماران کلیوی بدون توجه به سن آنها ، در برنامه طرح ملی کنترل فشار خون قرار دارند . مرحله اجرایی طرح ملی کنترل فشار خون همزمان با سراسر کشور با حضور فرماندار تنگستان ، رئیس شبکه بهداشت و درمان و مدیران سایر ادارات و نهاد ها و مردم در تنگستان آغاز شد .

قبلی «
بعدی »