دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور: استان بوشهر رتبه دوم مقصد گردشگری کشور

  • توسط
  • فروردین ۱۴, ۱۳۹۸
  • دیدگاه غیر فعال شده است

تیتر اول : فریدون محمدی گفت: در یازده روز از آغاز سفرهای نوروزی، استان‌های مازندران، بوشهر، خراسان رضوی و اصفهان رتبه اول تا چهارم بازدید گردشگران از جاذبه‌های گردشگری و آثار فرهنگی تاریخی و اقامت را به خود اختصاص دادند.

به‌گزارش تیتر اول به نقل از خلیج فارس ؛ دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور در نشست برنامه‌ریزی برای ارائه‌ی خدمات به گردشگران در موج دوم سفرهای نوروزی، از آماده‌باش کامل ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر برای خدمات‌رسانی به گردشگران نوروزی در موج دوم سفرها خبر داد و گفت: ۱۰.۷ درصد اقامت مسافران نوروزی از ۲۸ اسفند تا ۹ فروردین افزایش داشته است.

او با اشاره به آمادگی ادارت کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در استان های سراسر کشور، افزود: مسافران نوروزی و گردشگران قبل از سفر اطلاعات لازم را کسب کنند و در صورت اطمینان از شرایط نامساعد جوی و ایمن نبودن راه‌ها، از سفر خود‌داری کنند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده توسط ستاد هماهنگی خدمات سفر، گفت: از ۲۸ اسفند ۹۷ تا پایان روز ۹  فروردین سال جاری، میزان اقامت گردشگران در استان‌های مختلف نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰.۷ درصد رشد داشته است.

قبلی «
بعدی »