با شمارش آراء همه کرسی‌های اتاق بوشهر به “ائتلاف پیشگامان توسعه” رسید

  • توسط
  • اسفند ۱۲, ۱۳۹۷
  • دیدگاه غیر فعال شده است

تیتر اول : نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بوشهر در شرایطی روز شنبه برگزار شد که ترکیب ۱۵ نفره آن همگی از “ائتلاف پیشگامان توسعه پایدار” هستند.

به گزارش تیتر اول به نقل از خلیج فارس ؛ در این دوره از انتخابات که همزمان با سراسر کشور از ساعت ۸ تا ۱۸ در محل اتاق بازرگانی بوشهر برگزار شد، اصلی ترین کاندیداها در میان دو ائتلاف انتخاباتی شامل “پیشگامان توسعه پایدار” و “گروه رسا” بودند که نهایتا گروه نخست که اعضای فعلی اتاق می باشند، همه کرسی ها را در اختیار گرفتند.

شمارش آراء الکترونیکی نشان می دهد که از گروه بازرگانی که ۵ نفر باید تعیین شوند، به ترتیب: خورشيد گزدرازي با ۳۸۰ رای بیشترین آراء را کسب کرده و پس از وی، علي اكبر شريف پور با ۲۹۰ رای ، حسين باباخاني با ۲۷۶ رای، سيد حسين معروف با ۲۶۵ رای و عبدالرسول ابراهيمي با ۲۵۹ رای کسب کردند.

در این بخش حسين مظفري با ۲۱۳ رای، سيروس عشايري با ۱۳۸ رای، محمد جعفر فروزاني با ۸۸ رای ، مهدي عشايري با ۷۴ رای، مهدي قايد زاده با ۷۴ رای، محمد رضا ايراني با ۳۳ رای و عباسعلي شريف پور بوشهري با ۸ رای در رتبه بعدی قرار گرفتند.

در گروه صنعت نیز ۵ فرد منتخب برای دوره نهم اتاق بوشهر شامل: سيد جبار موسوي با ۳۱۸ رای، ندير پورجم با ۲۷۲ رای، امير شهرياري با ۲۵۱ رای، سيد محمد حسين عظيمي با ۲۳۸ رای و مجتبي اميدي با ۲۳۷ رای تعیین شدند.

در این بخش محمد عبادي با ۱۱۸ رای ، عبدالخالق سالمي با ۱۱۳ رای، فضل الله جهانگيري با ۱۰۳ رای، هادي شاهرخي با ۱۰۰ رای ، محمد حسين پوردرويش محمدي با ۸۱ رای ، ابراهيم زكي با ۲۱ رای و عبدالحسين حفظ الله با ۲۰ رای کسب کردند.

در گروه معدن هم ۲ نفر برگزیده می شدند که احمد مرادي با ۲۴۱ رای و عباس موحد فر با ۲۱۹ رای انتخاب شدند.

در این بخش سيد باقر حسيني با ۱۷۷ رای و  سيروس دهقاني با ۱۶۷ رای در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

در گروه کشاورزی که ۳ منتخب داشت، مختار قاسمي با ۳۱۹ رای، حيدر رئيسي با ۳۰۴ رای و حمزه بويراتي با ۲۴۵ رای در دوره آینده هیات نمایندگان اتاق بوشهر قرار گرفتند.

در این بخش علي محمد صميمي با ۱۱۶ رای، ابوالقاسم كاوسي با ۱۰۹ رای و مجيد مرندي خانشان با ۹۹ رای از دور خارج شدند.

گفتنی است هیات جدید نمایندگان اتاق بازرگانی بوشهر از اردیبهشت ماه فعالیت جدید خود را شروع خواهند کرد.

قبلی «
بعدی »