حضور سرزده رئیس و نایب رئیس شورای عالیشهر در تمرین تیم بانوان پارس جنوبی

  • توسط
  • دی ۱۰, ۱۳۹۷
  • دیدگاه غیر فعال شده است

تیتر اول : رییس و نائب رییس شورای عالیشهر در تمرین تیم بانوان پارس جنوبی در عالیشهر حضور یافتند
به گزارش تیتر اول خدارحم فراشبندی رییس شورای عالیشهر ضمن ارزشمند خواندن حضور تيم و بازیکنان و مربی پارس جنوبی در عالیشهر اعلام نمود حمایت معنوی و مادی از این تیم را درشورا مطرح میکنیم.
در ادامه محسن زنده بودی نائب رئیس شورا و بازیکن پیشکسوت شاهین بوشهر ضمن ابراز خرسندی ، حضور تيم بانوان را فرصت مناسبی برای بانوان فوتبال دوست عالیشهری قلمداد کرد و ابراز داشت اگر در ورزش هزینه نکنیم باید چندین برابر آن را در دادگاه ها و زندان‌ها و بیمارستان‌ها و… هزینه کنیم.
علی احمدی پور روابط عمومی هیات فوتبال استان بوشهر نیز که در این یدیدار حضور داشت ضمن تشکر از حضور رئیس و نایب رئیس شورا و ابراز خرسندی از حضور بانوان عالیشهری در تمرین افزود:با توجه به حضورم در هیات فوتبال استان، تلاش جهت ایجاد بستر های مناسب پیشرفت فوتبال عالیشهر را به همشهریان مدیون هستم.

ایشان در پایان گفت : با موافقت کادر فنی تیم، درب های تمرین تیم پارس جنوبی به روی بازیکنان و مربیان عالیشهری باز است و بانوان عالیشهری می‌تواند در کنار این تیم به کسب دانش و تجربه بپردازند.
لازم به ذکر است در تمرین امروز ۱۰ نفر از بانوان عالیشهر و روستاهای همجوار شرکت داشتند که زیر نظر مربی تیم و در کنار اعصای تیم به تمرین پرداختند.

 

قبلی «
بعدی »