مدیر آب و فاضلاب بوشهر از هرمزگان می‌آید+ عکس

  • توسط
  • دی ۹, ۱۳۹۷
  • دیدگاه غیر فعال شده است

تیتر اول : «عبدالحميد حمزه پور» به عنوان مدیر جدید شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تعیین و بزودی معارفه خواهد شد.

به گزارش تیتر اول به نقل از خلیج فارس ؛ وی از سال ۸۹ تاکنون مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان بوده و در جریان فراخوان وزارت نیرو برای انتخاب مدیر جدید شرکت آبفا استان بوشهر برگزیده شده است.

حمزه پور ۴۷ ساله و دارای کارشناسی عمران و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی می باشد.

در سوابق وی ۵ سال متوالی مقام برتر دستگاههای اجرایی هرمزگان در جشنواره شهید رجایی به دلیل جذب اعتبارات تملک دارایی و مشارکت خیرین دیده می شود.

همچنین قرارگیری هرمزگان در رتبه ۲ شرکت های آبفا روستایی از سوی وزارت نیرو، کاهش روستاهای نیازمند آبرسانی از ۶۰۰ به کمتر از ۱۰۰ روستای هرمزگان، برنامه ريزى و اقدام جهت احداث و بهره بردارى ٢٣ سايت آبشيرين كن با ظرفيت ٤٠ هزار مترمكعب توليد آب در شبانه روز و ١٣ سايت آبشيرين در حال احداث از طريق سرمايه گذارى بخش خصوصى از دیگر سوابق مدیریتی خمزه پور یاد می شود.

شایان ذکر است «کیقبا یاکیده» مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تیرماه سالجاری و پس از بالا گرفتن انتقادات به عملکردش، استعفا کرده و از آن زمان این شرکت بصورت سرپرستی اداره می شود.

باید منتظر ماند و دید مدیر جدید آب و فاضلاب شهری استان بوشهر که از طریق ورود به فراخوان عمومی وزارت نیرو برگزیده شده، در استان بوشهر چه عملکردی در حوزه چالش برانگیز آب ثبت خواهد کرد؟

در این زمینه

قبلی «
بعدی »