۷ بوشهری در لیست انتخابی تیم ملی نونهالان

  • توسط
  • مهر ۲۵, ۱۳۹۷
  • دیدگاه غیر فعال شده است

به گزارش تیتر اول و به نقل از روابط عمومی هیات فوتبال بوشهر ،محمد نجفی امروز در گفت‌وگو با سایت این هیات اعلام کرد :  استان بوشهر دارای استعدادهای بسیار خوبی در عرصه ورزشی است و باید شرایط مناسبی برای ظهور و بروز این استعدادها فراهم شود.

وی با اشاره به دعوت هفت بازیکن بوشهری در لیست تیم ملی نونهالان کشور ، افزود: معین رضایی ، شاهین غلام زاده ، امیر رضا پاسالار ، محمد مهدی زیراهی فرد ، عرشیا شاهی ، امیر حسین مرادی و مهدی زارعی در بین دعوت‌شدگان هستند.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر تصریح کرد: این افراد باید جهت حضور در اردوی انتخابی  روز جمعه ۲۷ مهر ماه در شهر شیراز و مجموعه ورزشی صنایع الکترونیک خود را به مربیان  معرفی کنند و اردو تا  ۲۹ مهر ماه  ادامه خواهد داشت .

 

نجفی ادامه داد: این انتخاب‌های ملی نشان از دیده‌ شدن فوتبال پایه  بوشهر دارد که چشم‌انداز روشنی را برای آینده  فوتبال این استان رقم زده است .

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر تصریح کرد: استان بوشهر در ورزش فوتبال دارای استعدادهای خوبی است و انشالله درآینده بنا داریم با توسعه امکانات زیرساختی و تصمیمات راهبردی و استعدادسنجی‌، زمینه شناسایی این استعدادها در فوتبال پایه  را در همچنان با دقت پیگیری نموده  تا در عرصه ملی بهتر ظاهر شویم.

قبلی «
بعدی »