شرایط ثبت نام در مدارس نمونه دولتی دخترانه نرجس و پسرانه شهید حبشی شهرستان تنگستان اعلام شد

  • توسط
  • تیر ۱۲, ۱۳۹۷
  • دیدگاه غیر فعال شده است

به گزارش تیتر اول به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تنگستان حسین پولادیان صبح امروزدر نشست کمیته برنامه ریزی آموزش و پرورش شهرستان، اظهار داشت: با عنایت به مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش، مدارس نمونه دولتی دوره اول متوسطه در مناطق کمتر برخوردار بدون برگزاری آزمون به فعالیت خود ادامه می دهند.

وی با اشاره به شرایط و ضوابط ثبت نام در مدارس نمونه دولتی نرجس و شهید حبشی شهرستان تنگستان، خاطر نشان کرد: داشتن تابعیت ایرانی، نداشتن مردودی در دوره ابتدایی و کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس نوبت دوم پایه های پنجم و ششم از شرایط ثبت نام در این آموزشگاه ها است.

مدیر آموزش و پرورش تنگستان ادامه داد: دانش آموزانی که صرفا در یکی از پایه های پنجم و ششم موفق به کسب مقیاس خوب در یک درس و خیلی خوب در سایر دروس شده اند نیز می توانند متقاضی ثبت نام در این مدارس باشند.

پولادیان با اشاره به فرایند ثبت نام در مدارس نمونه دولتی گفت: مراجعه دانش آموز به همراه ولی خود جهت پذیرش و ثبت نام به مدرسه، تکمیل تقاضانامه ثبت نام، تحویل مدارک و مستندات و ثبت نام از دانش آموزان اصلی پذیرفته شده حداکثر تا دو هفته پس از اعلام نتایج کمیته برنامه ریزی، بخشی از فرایند ثبت نام در این مدارس است.

وی تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل موجود اولویت پذیرش با دانش آموزان مناطق روستایی است که در محل سکونت خود از داشتن مدرسه متوسطه دوره اول محروم هستند،با این وجود طبق تصمیم گیری کمیته برنامه ریزی شهرستان ،سهمیه مناسب و عادلانه ای نیز برای دانش آموزان شهری در نظر خواهیم گرفت.

مدیر آموزش و پرورش تنگستان ادامه داد:بر اساس دستورالعمل استانی، ۱۰ درصد از سهمیه پذیرش به فرزندان فرهنگیان و ۱۰ درصد نیز به فرزندان شاهد و ایثارگر اختصاص دارد.

پولادیان با اشاره به ظرفیت پذیرش دانش آموز در مدارس نمونه دولتی تنگستان گفت: ظرفیت پذیرش در هر یک از این دو مدرسه ، یک کلاس ۳۰ نفره و در مجموع ۶۰ دانش آموز می باشد.

گفتنی است مدارک لازم جهت ثبت نام در مدارس نمونه دولتی نرجس و شهید حبشی، شامل: “تقاضانامه ثبت نام و الصاق یک قطعه عکس دانش آموز به آن، تصویر شناسنامه دانش آموز و تصویر کارنامه نوبت دوم پایه های پنجم و ششم” می باشد.

قبلی «
بعدی »