بانوی برازجانی به تیم ملی فوتبال بانوان دعوت شد

  • توسط
  • خرداد ۱۱, ۱۳۹۷
  • دیدگاه غیر فعال شده است

با تلاشها و زحمات محمد نجفی رییس هیات فوتبال استان بوشهر و در جلسه ای که با نایب رییس کمیته فوتبال بانوان داشتند لیلا معلم بانوی برازجانی استان بوشهر به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان دعوت شد

به گزارش تیتر اول ؛محمد نجفی در سفر اخیرش به تهران با حضور در فدراسیون فوتبال،با دکتر صوفی زاده دیدار و گفت و گو کرد. محمدنجفی در این دیدار صمیمانه گفت:واقعا باید به فدراسیون فوتبال در زمینه بانوان تبریک گفت. در این مدت،تیم های ملی در رده های مختلف بانوان نتایج بسیار خوبی گرفته اند و من به عنوان عضوی از خانواده فوتبال از زحماتی که انجام می دهید سپاسگزارم.به نظرم،فدراسیون فوتبال و تیم های ملی بانوان ما بخصوص در فوتسال کارهای بزرگی انجام داده اند .
ریاست هیات فوتبال بوشهر تصریح کرد:بی شک دومین قهرمانی پیاپی تیم ملی فوتسال در آسیا هم یک موضوع قابل اهمیت است.

وی در این دیدار با ارایه آمارها و عملکرد هیات فوتبال استان بوشهر در زمینه بانوان خواستار نگاه ویژه تری به بانوان استان بوشهر در فوتبال و فوتسال شد و در باب دعوت بانوان مستعد بوشهری به اردوی تیم ملی فوتبال و فوتسال رایزنی کرد .

لیلا معلم متولد ۱۳۷۳ از شهر برازجان استان بوشهر است ، وی فوتبال را از همان سنین کودکی در فجر شیراز شروع کرده و در تیم های فجر کنگان,ساحل گناوه,دلوارکشتی بوشهر,دانشگاه ازاد گناوه و غیره…توپ زده است .

قبلی «
بعدی »